Muhahahahā, piedod draugs, bet nevarēju noturēties
*Pieredze mārketingā (?) vai komunikāciju jomā? Kas ir mārketings un kas ir komunikācijas? Ko viņi ziemā ēd? Kā arī formulējums "vai", a kāpēc ne "un"? Ja ir bijis aģents Eniro kataloga reklāmas laukumu skrāpēšanai frizētavu nozarē viņam ir attiecīgā pieredze? Mārketings un komunikācijas, grozi kā gribi. *Attieksme ir tieši salinkota ar motivāciju, līdz ar to varam uzskatīt, ka tā ir darba devēja kompetence. *Par valodām viss būtu vairāk vai mazāk skaidrs. *Punkts par AUGSTĀKO IZGLĪTĪBU. žžžot. Kādu augstāko, mikrobioloģijā, ekonomikā vai zemes zinībās? Tipo, AUGSTĀKĀ IZGLĪTĪBA, pohuj kāda? Vai varbūt tomēr informācijas tehnolģijās? *B kategorijas autovadītāja apliecība. Intriģējoši, kāda mašīna?.
Par djūtijiem. Pirmā rinkopa mani samulsināja. Neliegšos. Kādu politiku un kādus plānus? Korporatīvos mērķus nosprauž saimnieks. Nu tur piemēram, nākamjā kvartālā pacelt seilus par tik un tik, lai piepelnītu tik un tik bābuļa. Ja korporatīvie mērķi nedraudzējas ar galvu un realitāti, tad tur pat Einšteins nepalīdzēs. Zemāk no tā izdalītos apakšuzdevumi korporatīvo mērķu sasniegšanai. Viens No tiem būtu mārketinga uzdevumi. Nu tur piemēram piesaistīt tik un tik jaunus, nostabilizēt tik un tik esošos klientus, lai izpildītu korp. mērķus. Pēc tam seko mārketinga stratēģija, kā šos mārketinga uzdevumus realizēt.Noteikt mērķa tirgus vai tur B2B vai B2C utt.kā arī cenu politika, voljume bōnusi, konkurentu pētījumi utt. To visu turpinājumā iemieso mārketinga taktikas. ATL, BTL, PR un visas pārējās iespējamās komunikāciju formas. Nu un pašās beigās ir activity plan. Prezentācijas, buklēti, izstādes, reklāmiņas un tā līdz pat ziemassvētku kartiņām klientiem kuri laicīgi nemaksā rēķinus. Tātad, kuram ķēdes posmam cilvēks tiek meklēts, vai arī pilnam ciklam?
Par piedāvājumiem. Average crap.
Man šķiet, ka darba ņēmēju izlaidību un lecīgumu zināmā mērā stimulē arī darba devēja nespēja ielikt mazo skambēku konkrētos rāmjos ar precīzām kompetencēm, kuras viņš nevar ne mainīt ne labot, jo pretējā gadījumā bāž savu šņukuru darba devēja darīšanās un uzstāda savas prasības. Savukārt, ja grib tādu, kurš veiksmīgi varētu bāzt savu šņukuru darba devēja darīšanās un izpildīt pilnu ciklu, pēc konkrētu korporatīvo mērķu/uzdevumu saņemšanas ir ļoti maz un tie maksā brangu naudu.
BET, NOTHIN PERSONAL, tas ir tikai koments :)
|