Augusta DebesisKeep It Simple |
Jēziņ, markas tēls, kurš ideāli atbilst manam pašreizējam dzīves posmam (stilam, ritmam).
Ko viņi ar to domā?! Kuram gan "markas tēls" (btw, kā gan es varētu zināt, kāds šokolādei ir markas tēls?) var ideāli atbilst? Ja nu vienīgi kaut kādai meitenei, kas reklamē Karūnu, reklāmā dejo un lēkā, un tieši to pašu dara arī dzīvē! Nē nu tas ir vienkārši sviests - kurš kritērijs man ir svarīgākais? Vai pieejamība veikalā ir svarīga? Nu bet kā tad es to pirktu, ja tā nebūtu pieejama? Un nez, vai ir daudz cilvēku, kam, lietojot šokolādi, rodas piederības sajūta tiem, kas jau tāpat ir viņam līdzīgi, jo domā līdzīgi! Kādam te ir maksāts par vārdiem, un tad nu izzīdis velns viņu zina ko.
mhm, šie varianti ir gandrī ztikpet "advancēti" kā lūgums salīdzināt preču markas vai lielveikalus ar lāčiem, lauvām, cūkām, ziloņiem un ērgļiem....
es pērku šokol. izstr., jo tādējādi es jūtos piederīga augsti intelektuālajam m&m ar zemesriektstiem patērētāju pulkam!
(Reply)
grbētos redzēt šīs aptaujas rezultātus
(Reply)
Es nesaprotu, a kritērijs - pērku, jo man garšo tieši šī šokolāde jāpievieno pie: cits variants?! :D Nu, moins!
(Reply)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||