Sep. 23rd, 2008 @ 12:45 pm (no subject)
About this Entry
Mani nebeidz sajūsmināt mārketinga sačakarēto smadzeņu uzvaras gājiens. Reku, OMD snapšotos tiek uzdots jautājums par to, kādu iemeslu dēļ kāds pērk šokolādes izstrādājumus


Tiesa, tas par ko viņi neizdomājas - ka kādam tas var vienkārši garšot...
From:[info]diana
Date: September 23rd, 2008 - 12:56 pm
(Permanent Link)
Jēziņ, markas tēls, kurš ideāli atbilst manam pašreizējam dzīves posmam (stilam, ritmam).
Ko viņi ar to domā?! Kuram gan "markas tēls" (btw, kā gan es varētu zināt, kāds šokolādei ir markas tēls?) var ideāli atbilst? Ja nu vienīgi kaut kādai meitenei, kas reklamē Karūnu, reklāmā dejo un lēkā, un tieši to pašu dara arī dzīvē!
Nē nu tas ir vienkārši sviests - kurš kritērijs man ir svarīgākais? Vai pieejamība veikalā ir svarīga? Nu bet kā tad es to pirktu, ja tā nebūtu pieejama?
Un nez, vai ir daudz cilvēku, kam, lietojot šokolādi, rodas piederības sajūta tiem, kas jau tāpat ir viņam līdzīgi, jo domā līdzīgi!
Kādam te ir maksāts par vārdiem, un tad nu izzīdis velns viņu zina ko.
[User Picture Icon]
From:[info]puce
Date: September 23rd, 2008 - 01:07 pm
(Permanent Link)
mhm, šie varianti ir gandrī ztikpet "advancēti" kā lūgums salīdzināt preču markas vai lielveikalus ar lāčiem, lauvām, cūkām, ziloņiem un ērgļiem....
From:[info]murse
Date: September 23rd, 2008 - 01:09 pm
(Permanent Link)
es pērku šokol. izstr., jo tādējādi es jūtos piederīga augsti intelektuālajam m&m ar zemesriektstiem patērētāju pulkam!
[User Picture Icon]
From:[info]zeerava
Date: September 23rd, 2008 - 01:56 pm
(Permanent Link)
grbētos redzēt šīs aptaujas rezultātus
[User Picture Icon]
From:[info]optimiste
Date: September 23rd, 2008 - 05:16 pm
(Permanent Link)
Es nesaprotu, a kritērijs - pērku, jo man garšo tieši šī šokolāde jāpievieno pie: cits variants?! :D Nu, moins!