Emotion sickness - Jūtas [entries|archive|friends|userinfo]
nausee

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| "Dali" ]

Jūtas [Dec. 14th, 2006|11:18 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[mood | depressed]
[music |Muse - Micro cuts]

     Droši vien daži cilvēki grib, lai es nemācētu mīlēt, lai es nemācētu just. Lai būtu tāds robotiņš, tāds mehānisks cilvēks ar pavisam tukšu acu skatienu, vērstu kaut kur tālumā. Nu tāds kā dārzenis: "Jā... nē... labi..."  Bez sava viedokļa, bez emocijām par kaut ko. Bez tiesībām kaut ko just un reaģēt. Ar pienākumu samierināties. Jā, būtu viegli būt robotiņam un nepazīt sāpes.

     Nezinu, kāpēc, bet šobrīd manī ir atriebes kāre. Kaut gan es neesmu ļaunatminīgs cilvēks, nepavisam. Mani sadusmo atdeves nesamērīgums. Nevaru tā, ir grūti. Vajadzētu izskaust kaut ko sevī. Izskaust un aizmest projām kā nevajadzīgu mantu. Ja citiem to nevajag, vai tad man vajag?

linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 11:56 am
(Link)
nepazīt sāpes tas nav robotiņš, tas ir pohujs =) man te apkārt pilns ar robotiņiem, kas to vien zin kā sāpes un stresu par katru huiņu, pie tam to huiņu paši sev radījuši un atbrīvoties no viņas nemaz necenšas.

kā paprasi - kā iet? tā slikti, vīrs neciena, darbs sūdīgs. nu īsti robotiņi, ar stiklainām acīm un uzspiestiem smaidiem.
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 12:05 pm
(Link)
Nē, nekad neesmu teikusi, ka visu laiku iet slikti. Reizēm man ir pat ļoti labi viss. Man šķiet, ka pohujs ir maska - sāpes ir, bet tās tiek nostumtas kaut kur maliņā, galvenais neatzīties ne citiem, ne pašam sev, ka tās ir.
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 12:11 pm
(Link)
pohuji var būt dažādi. tādi, kad sāpes nostumj maliņā un nevienam neatzīsties, un tādi, kad tu apzinies, ka sāpes tev nav vajadzīgas un atbrīvojies no tām pašā saknē.

tai pašā laikā arī sāpes ir dažādas, tādas, ko var un vajag laist garām, lai nezustu pohujs, un tādas, ko vajag izmantot un izdzīvot. bet tādas parasti ir baigi svētīgas. smagi, bet noderīgi.
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 12:18 pm
(Link)
Tā gan tas varētu būt, ka dažādas. Bet kā lai pārvar? Esmu ilgi bijusi viena, un to vairs nevēlos.
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 12:28 pm
(Link)
tikai 1 veidā var pārvarēt - jāizdzīvo. kamēr nezidzīvosi un nepārsāpēsi, tikmēr nekur tās sāpes neliksies. paraudi, pastaigā depresijā, nekas, ka tas labi neizskatās un apkārtējie grib no tevis smaidu.

tikai šitas "Esmu ilgi bijusi viena, un to vairs nevēlos." mulsina. Tev vajadzētu zināt, ko tu gribi, nevis ko tu negribi. negribēšanā ir pārāk daudz negatīvā un no tā jātiek vaļā.

un vēl tu izdomā, kapēc negribi būt viena. tur jau nekā slikta nav. ir tikai kautkādi ieaudzināti stereotipi par to, kā jābūt.
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 12:33 pm
(Link)
Es droši zinu, ka man vajag kādu blakus. Vientulība mani dzen izmisumā, tur tā lieta. Pārāk ilgas stundas vienai, bet ne jau tikai tas. Arī attieksme...
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 12:35 pm
(Link)
Tu taču biji precējusies? vai man kautkas sajuka?
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 12:40 pm
(Link)
Tieši tā, esmu. Tamdēļ jo vairāk uzskatu, ka nesen precētam pārim vajadzētu tikties biežāk kā 2 dienas nedēļā...
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 12:44 pm
(Link)
nu tad šīs nav tās svētīgās sāpes, kas jāizdzīvo un kas Tev kautko dod. šitās ir radušās tavā galvā un tavs uzdevums ir iemācīties kā būt laimīgai ar vīru, ko redzi 2x nedēļā =)

tas ir tas tā teikt mīkstais variants. ir vēl viens, radikāls, bet dažreiz strādā.

maini vīru =)
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 02:01 pm
(Link)
Otrais variants noteikti nederēs. Nedomāju, ka viss ir tikai manā galvā. Reizēm nav viegli otru saprast, un reizēm problēmas ir abām pusēm. Bet protams, ka pienāk laiks, kad viss nostājas savā vietā. Vienkārši nav jau pat laika izrunāties par to, ko vajadzētu.
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:December 14th, 2006 - 04:49 pm
(Link)
Pirmais ceļš uz gribēšanu kā reizi ir negribēšana.
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 05:54 pm
(Link)
tas ir garākais ceļš
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:December 14th, 2006 - 05:55 pm
(Link)
Zini, ja cilvēks nezina vispār neko, ko viņš grib, tad kā reizi ar negribēšanu ir jāsāk, lai atmestu vismaz kaut kādas iespējas. Tā nu to māca psiholoģijā un personības izaugsmē, tā ka tie nav tikai mani vārdi.
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 06:01 pm
(Link)
nu ja, garākais ceļš =D

un es šeit nerunāju par cilvēkiem kas neko nezin ko grib ko nē, šeit meiotene izskatās daudz attīstītāka.

un piekritīšu, es nerunāju par psiholoģijas teoriju. esmu pāris reizes runājusi ar psihoterapeitu un varu pateikt ka tas ir pilnīgs bullšits un par attīstību caur psiholoģijas teoriju droši vien neko labu nepateikšu. gan jau ka jebkurš īsts jogs par to arī tikai pasmiesies. (es protams nerunāju par sevi)
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:December 14th, 2006 - 06:04 pm
(Link)
Nē, ne garākais ceļš, izlasi vēlreiz.

Nav runa par attīstību, jo sakārtota iekšējā pasaule tur nav nekādā saistībā.
Psiholoģija un psihoterapija, starp citu, ir divas dažādas lietas :) Un ja nav paveicies ar vienu speciālistu, tas nenozīmē, ka visi tādi un tam visam nav nekādas jēgas.

Pietam, mācīties un kaut ko iegūt no otra ir katra paša izvēle. Arī psihoterapeits vai psihologs šajā gadījumā ar karotīti nebaro, bet parāda vienu no iespējām, katrs pats tad skatās vai tam piekrist vai nē un vai no tā kaut ko ņemt vai nē.
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 06:22 pm
(Link)
ta man jau vairs neko nevaig, ne psihoterapiju ne psiholoģiju.

un jā, ar karotīti nebaro, izraksta antidepresantus, pažēlo, atzīst, ka viss tev meitenīt ir galīgā pakaļā un uz redzīti =D thanx, but no thanx. es labāk grāmatiņas palasīšu
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:December 14th, 2006 - 06:24 pm
(Link)
Jau atkal, to dara psihoterapeiti ;) Psihologi zāles neizraksta.

Bet ja reiz nevajag, tad jau viss forši :)
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 07:39 pm
(Link)
Uj, kas pa stereotipiem birst ārā! Tieši, kā mums lekcijās sen atpakaļ stāstīja - ka daudzi joprojām domā, ka psiholgs ir ārsts un izraksta tabletītes... Antidepresantus izraksta tikai psihiatrs!!!
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 08:12 pm
(Link)
man psihoterapeits izrakstīja
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 08:22 pm
(Link)
Labi, bet ne jau psihologs tač, vai ne (Tu komentā biji minējusi arī psihologu)?!?
[User Picture]
From:[info]goo
Date:December 14th, 2006 - 08:26 pm
(Link)
nē, es ar psihoterapeitu tikai komunicēju un izrakstīja psihoterapeits =)
[User Picture]
From:[info]hestia
Date:December 14th, 2006 - 01:40 pm
(Link)
Man vienmēr šķiet īpatnēji tas, ka cilvēki (arī es) parasti domā, ka jebkam ir kaut kāds atrisinājums: veids, kādā tikt vaļā no sāpīguma, veids, kādā kļūt laimīgam, līdzekļi, ar kuriem mainīt noskaņas. It kā mēs šo pārliecību būtu iesūkuši ar mātes pienu. Šīs ilūzijas, ka var kaut ko ietekmēt un mainīt- vajag tikai ļoti labi pacensties. Tā nav. Cilvēks savā būtībā ir visai bezspēcīgs. Viņu var glābt tikai neziņa par to.
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 02:07 pm
(Link)
Man traucē viedokļu nesaskaņas dažos jautājumos. Un par to mainīšanu - domāju, ka ir lietas, ko varam mainīt un ietekmēt, un ir, ko nevaram. Pilnīgi bezspēcīgs cilvēks noteikti nav, jo viņā dus ļoti lielas zināšanas un spējas, bet tur jau tā lieta, ka dus...
[User Picture]
From:[info]hestia
Date:December 14th, 2006 - 02:15 pm
(Link)
Kāpēc Tevi traucē viedokļu nesaskaņas? Viedokļi tādēļ ir, lai būtu dažādi un atšķirtos. Zini, man šķiet, ka ar to mainīšanu ir kā ar iesnām- pašas tās pāriet nedēļas laikā, bet ārstējot nepieciešamas septiņas dienas. Vismaz es savā dzīvē esmu to novērojusi. ... :)
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 02:19 pm
(Link)
Laikam jau tāpēc traucē, ka tas ir diezgan BŪTISKS jautājums, vismaz man...
[User Picture]
From:[info]immortalangel
Date:December 14th, 2006 - 02:26 pm
(Link)
katraa no mums reizeem miit atriebes kaare - citaa retaak, citaa biezhaak
[User Picture]
From:[info]nausee
Date:December 14th, 2006 - 02:31 pm
(Link)
Piekrītu. :)
[User Picture]
From:[info]elvira
Date:December 14th, 2006 - 05:36 pm
(Link)
pazīstami..