|
| 11. Feb 2005 @ 07:44 |
---|
eu...ir kāds redzējis pilnībā jauno Latviju reklamējošo klipu? Pēc fragmentiem sapratu, ka Latvijas meži ir levitējošu budistu mūku pilni, kas pa mobilajiem telefoniem sazvanās ar vīriem pelēkos uzvalkos smalkās mašīnās.
Nav sliktāk par vakardien redzēto retro reklāmu, kur bērnudārza audzinātāja prasa sīkajam: "Kādu vārdu tu esi salicis no klucīšiem?". Sīkais skaidrā krievu valodā atbild: "Latvija" Audzinātāja turpina: "Un ko tas vārds nozīmē?" Sīkais pārliecinoši: "Tas ir šūšanas uzņēmums." |
|
From: | one |
Date: |
11. Februāris 2005 - 08:47 |
|
|
|
(Link) |
|
vai jaanoskumst?..
Chau, mazaa lielaa Maya! :)
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 08:50 |
|
|
|
(Link) |
|
skumt nu nepavisam nivajag, bet kaut kas aizskarošs tajā visā tomēr ir.
neprofesionalitāte, vai?
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 08:50 |
|
|
|
(Link) |
|
un čau, protam, stiprais One! :)
|
From: | one |
Date: |
11. Februāris 2005 - 09:24 |
|
|
|
(Link) |
|
:)))))))))))))))))))))
es visu reklāmas laiku domāju, ka viņi runā par LATVIAN - ar n galā.
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:35 |
|
|
|
(Link) |
|
eu, a varbūt tā koncepcija bija par to, cik citiem labi dzīvot Latvijā, jo bez mūkiem tur tak vēl bija arī kanādietis viens un tas vīriņš pelēkajā uzvalkā droši vien arī nevietējais :))
Vai tad tam šūšanas kombinātam reklāmas taisa vēl arvien? Varbūt viņi tagad šuj arī budistu mūku tērpus?
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:35 |
|
|
|
(Link) |
|
un pelēkus svārkus vīriem un cepures nikiem gothamiem
nē...jo vairāk es par šito domāju, jo man jautrāk paliek.
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:46 |
|
|
|
(Link) |
|
CNN
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:51 |
|
|
|
(Link) |
|
gan jau arī, ka Latvijas institūtā, liekas, ka viņi pasūtīja
Latvijas institūta zinātnieki
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:54 |
|
|
|
(Link) |
|
aha, pēc viņu pētījumiem
nekā, latvijas tūrisma asociācija
varēja redzēt Filozofu namiņā šodien 10:30, bet tas jau ir garām
Kā šodien žurnālistiem pastāstīja viens no klipa veidotājiem, kompānijas "Metro Leo Burnett" radošais direktors Pēteris Pūrītis, Latvijas vizītkartes pamatideja ir, ka cilvēki Latvijā labprāt atgriežas, jo mūsu valstī katrs var atrast sevi interesējošo un nepieciešamo. Klipa aicinājums ir: "Atbrauc uz šejieni un arī tu uzzināsi, kāpēc vēlēsies atgriezties".
Kā uzsvēra videoklipa režisore Aija Bley, viņas mērķis bijis panākt, lai ārzemniekiem ar Latviju veidotos jaunas, patīkamas un pozitīvas asociācijas. Klipa stilistika apzināti veidota atšķirīga no iepriekšējās Latvijas vizītkartes "Welcome to my country", kas balstījās uz skaistu dabas ainavu, svarīgāko kultūrvēsturisko pieminekļu un pasākumu atspoguļošanu.
"Varbūt ir svarīgi uz Latviju paskatīties mazliet nenopietni, atšķirīgi. Veidot vēlreiz kaut ko līdzīgu "Welcome to my country" man šķita neinteresanti," uzsvēra režisore.
Paralēli Latvijas vizītkartei ticis izveidots arī otrs mūsu valsti prezentējošs klips, kuru paredzēts demonstrēt dažādās tūrisma izstādēs. Tā pamatideja - Latvija ir diezgan līdzīga citām valstīm, bet tomēr atšķirīga. Ir jāatbrauc uz šejieni, lai saprastu, kāda ir šī atšķirība.
Mūziku Latvijas vizītkartei sarakstījis Kaspars Bindemanis.
Jau ziņots, ka Latvijas jauno vizītkarti veidojušas kompānijas "Metro Leo Burnett" un "Cuba Studio".
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 13:43 |
|
|
|
(Link) |
|
skaidrs :))
|
From: | courty |
Date: |
11. Februāris 2005 - 09:57 |
|
|
|
(Link) |
|
es ar par tiem mūkiem nesapratu
|
From: | maya |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:36 |
|
|
|
(Link) |
|
es nesapartu arī visu pārējo ...
|
From: | courty |
Date: |
11. Februāris 2005 - 10:38 |
|
|
|
(Link) |
|
es gan vairāk par tiem mūkiem mežā neredzēju /acis lipa ciet:)
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |