|
[Jan. 10th, 2012|08:00 pm] |
"Dungeon crawl" - kur nu vēl precīzāks termins attiecīgajam procesam datorspēlēs. Jo es visās spēlēs to vien daru kā rāpoju pa dungeoņiem. Rāpoju dēļ pārslogotā inventorija. Es jau zināju, un arī vīrs ironizēja, ka nevarēšu normāli Skairimu paspēlēt dēļ mūžīgajām mocībām ar inventorija svara ierobežojumiem. Visās, pilnīgi visās spēlēs šis man ir nebeidzamu mocību avots - onlain spēlēs, offline spēlēs, gadu gadiem, un spēļu izstrādātāji pat nedomā kaut kā šo problēmu un major fun spoleri risināt - gluži otrādi - tikai ievieš aizvien jaunus un dažādākus un vajadzīgākus inventorija vietu/svara aizņēmējus, piemēram, caur amatniecības minispēļu attīstīšanu un dažādajiem (svara un vietu prasošajiem, demmit!) amatniecības materiāliem. Grrr! |
|
|
Comments: |
hehe - a veikalu nav kur to visu izmest vai noliktavas "mājiņā"? onlain spēlēs viss vienkārši - uzčiņī feiko čaru, kas izpilda ēzeļa lomu ;)
| From: | lennay |
Date: | January 10th, 2012 - 02:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, man onlain spēlēs mūžīgi ir ēzeļu armija un vairāk laika, nekā spēlējot pašu spēli, tiek pavadīts, zortējot visas mantas pa ēzeļiem un tad mēģinot atcerēties, kur ir kas, un vandoties pa visiem ēzeļiem un meklējot vajadzīgo, un tak vienalga nekad nekam vietas nepietiek.
Par Skairimu un TES kopumā runājot, līdz veikaliem ir garš gabals ejams, un veikalniekiem bieži nepietiek naudas, lai to hlamu nopirktu, turklāt visi tie sūdi ir vajadzīgi craft skillu attīstīšanai - atstāt dungeonā nevar.
Crafting minigames man ļoti patīk, bet mīļie spēļu taisītāji varēja padomāt, kā dažādot spēli ar crafting minigames, nepadarot inventorija menedžēšanu vēl krietni sāpīgāku kā tā bija agrāk, kad tā jau tā bija pain in the ass.
nez - man kopš diablo 1 visas šitās inventorija būšanas atgādina tikai vienu - smaš n' craš un skrien tikai uz priekšu - tipa oflain spēlēs lūts no zemes nepazūd ;)
kur bija tādi bag of holding? baldursgeitā? nevervinterā? | |