03 Jūnijs 2004 @ 21:12
 
Vai dzīves līmeni var celt ar izglītību? NĒ! Amerikā izglītības līmenis ir daudz zemāks nekā pie mums, bet viņiem ir DAUDZ augstāks dzīves līmenis. Smirdošie pašmāju mācību metodiķi.
 
 
( Post a new comment )
Decerebrated individual: explosion[info]muchacho on 3. Jūnijs 2004 - 21:17
Izglītības līmenis nē, bet prāts gan ...
(Atbildēt) (Link)
ed-kl!k: militarism[info]f8 on 3. Jūnijs 2004 - 21:18
khm.. kur paliek Harvarda, Stenforda, Prinstona[laikam] u.c. patieshaam labas unversitaates?
ok, skolas liimenja izgliitiiba tur, iespeejams, ir sliktaaka, bet augstaakaa liimenja izgliitiiba ir labaaka.. jo iipashi maakslas zinjaa..
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 3. Jūnijs 2004 - 21:21
a mums ir tieshi otraadi, ja nerunaajam par rtu, kur ir tieshaam augsta liimenja tehniskaa.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
ed-kl!k: airforce[info]f8 on 3. Jūnijs 2004 - 21:31
tik traki jau ar nav.. piem, LMA ir ok.. LKA arii.. LU ar nav slikta.. bet luuk visas shitaas jociigaas skolas kaa piem psihologjijas instituuts, kuraa pasniedz web dizainu utml. ir kkas unikaals :D jo nu.. maksaa bargu naudu un dabuu chiks :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 3. Jūnijs 2004 - 21:33
muuzikas akadeemijai visu cienju. liimenis tur ir baigs.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
ed-kl!k: mesh[info]f8 on 3. Jūnijs 2004 - 21:44
LMA = Maakslas akadeemija :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 3. Jūnijs 2004 - 21:46
ahh. bet vienalga.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
eliza[info]eliza on 3. Jūnijs 2004 - 22:25
astalavista tu pateici tieshi to ko nezinaaju bet visu laiku nojautu
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]shutup on 3. Jūnijs 2004 - 21:24
Amerikaanjiem ir vairaak smadzenju ;)
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
Decerebrated individual: explosion[info]muchacho on 3. Jūnijs 2004 - 21:27
nu es tā neteiktu ... patiešām neteiktu :)

jā, patiešām ir daudzi ļoti gudri cilvēki un spējīgi, bet tajā pašā brīdī ir ļoti daudz redneku :) ja skatās vidējo, tad nu tā ir kā ir - ar smadzenēm kopumā ASV neizceļās
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
GUTEN TAG[info]darkz on 3. Jūnijs 2004 - 21:33
amerikāņiem IR MAZ SMADZEŅU, TU TU STULBĀ KUCE!!
/nočukstu 'cripple..' un aizslīdu ēnās..
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]tviglis on 3. Jūnijs 2004 - 21:37
tāpēc, ka vairāk cilvēku?
skatoties pēc Nobela prēmiju skaita uz cilvēku, visvairāk smadzeņu procentuāli (and that's what matters!!) ir Islandē. owned!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Decerebrated individual: Eagle[info]muchacho on 3. Jūnijs 2004 - 21:40
ja vēl skatās uz to, ka tie daudzie gudrie, kas ir iebraukuši ASV ir no citām valstīm un vienkārši asimilējušies ... tādi īstie amerikāņi, kas ir gudri ir maz .. patiešām maz
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]tviglis on 3. Jūnijs 2004 - 21:48
nu, ja neskaita tos nelielos procentus indiāņu, tad visi tur ir asimilējušies iebraucēji :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Decerebrated individual: Eagle[info]muchacho on 4. Jūnijs 2004 - 12:25
par šito asimilāciju tas ir diezgan strīdīgs jautājums, tomēr par vietējiem tiek uzskatīti tie, kas tur dzīvo jau vismaz trešo paaudzi ... bet nu jā - indiāņiem tur bija traka dzīve. ņemot vērā to, ka viņi ir ASV pamatiedzīvotāji, viņiem par savām tiesībām un atzīšanu bija jācīnās smagi jo smagi ... bet nu tas baigākajā netēmā jau aiziet
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 4. Jūnijs 2004 - 16:19
veestures uchene mums veel staastiija, ka amerikaanji tos indiaanjus ir apspiedushi taa, ka vinji pat tiesaajas par to, lai amerikaanji beigtu par vinjiem njirgaaties - amerikaanji indiaanju kapus atrok valjaa un uzliek pa virsu stiklu, lai ir ko beerneljiem paskatiities. cuuciiba. naturaala piedevaam.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Decerebrated individual: aerospace[info]muchacho on 3. Jūnijs 2004 - 21:41
ak jā - vai tad Nobela prēmija reāli parāda cik gudrs ir cilvēks? .. nu piemēram par sasniegumiem matemātikā Nobela prēmiju nesaņemt ...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]tviglis on 3. Jūnijs 2004 - 21:47
nu, tas ir tikai piemērs, kā relatīvi argumentēt to, cik gudri vidēji ir vienas vai otras valsts cilvēki.
matemātika un ekonomika tur ir diezgan saistītas, man liekas. un ir jāizdara pietiekami daudz, lai to balvu dabūtu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]nikki_sixx on 3. Jūnijs 2004 - 22:53
Pilnīgs bullshit! Vēl vairāk degradējušos tautu kā amerikāņu neesmu redzējis. Vismaz jaunākās paaudzes noteikti vajadzētu ar vagoniem uz Aļasku.. nu labākajā gadījumā izolēt lielā bunkurī!!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]tviglis on 3. Jūnijs 2004 - 21:33
skaties no otras puses - ar zemu dzīves līmeni labu izglītību nepanāksi tik un tā. LV izglītības iespējas nevar salīdzināt ar tām, kas ir attīstītajās valstīs.
cita lieta, ka, pastāvot augstam dzīves līmenim, daudziem trūkst motivācijas mācīties un dotās iespējas izmantot.
(Atbildēt) (Link)
Piiters[info]luckytm on 3. Jūnijs 2004 - 22:22
ehhh...te gribaas aiziet galeejiibaas un pagriezt visu otraadi - vai Latvijaa ar labu izgliitiibu var ieguut augstu dziives liimeni?
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 3. Jūnijs 2004 - 22:24
es teikshu, ka nee. shitiem biezajiem ir baigi augsts izgliitiibas liimenis? taa nav!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Piiters[info]luckytm on 4. Jūnijs 2004 - 16:07
nu vo,tur jau tas joks.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Shelly[info]shelly on 3. Jūnijs 2004 - 23:54
Totāli nepiekrītu. Sorr, bet tu runā pilnīgas muļķības
Toties Japāna gan pierāda. No nabadzīgas, sagrautas un totāli atpalikušas valsts pēc II pasaules kara beigām viņi ir kļuvuši par supervalsti. Un kā? Ar mācīšanos. Un pat ne ar mācīšanos, bet ar nežēlīgu, drausmīgu, Latvijas skolēniem pat neaptveramu zubrīšanos.
Turklāt es tev nepiekrītu, ka ASV mācās mazāk. Ja arī vidusskolās tur mācās mazāk,bet universitātēs... Nevar ne salīdzinār ar Latvijas haltūrētājiem. Jo vismaz universitātēs tur mācās, cik es esmu dzirdējusi no cilvēkiem, kas studējuši Čikāgas universitātē, zvēeeeerīgi daudz. Tiešām visu nedēļu sēdi un zubri. Un konkurence ir baisa - studenti pat plēš ārā lapas no mācību grāmatām bibliotēkās, lai citi nevar iemācīties.
Toties Krievijā laikam neviens pārāk zvērīgi nezubrās. Vai nav zīmīgi? Mozambikā laikam arī nē.
Uks, uks. Mācīties, mācīties, mācīties, teica Vladimirs Iļjičs Ļeņins,unšim vīram ar augsto IQ bija pilnīga taisnība.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 4. Jūnijs 2004 - 00:01
Re: Totāli nepiekrītu. Sorr, bet tu runā pilnīgas muļķības
ar shito maaciishanos cilveeku suga nonaaks totaalaa regresijaa. par iljjicha gudriibu nekaa nezinu. zinu, ka vinjsh nomira no kaut kaadiem asinsvadu pliisumiem galvaa. laikam paarmaaciijaas...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Shelly[info]shelly on 4. Jūnijs 2004 - 00:19
Re: Totāli nepiekrītu. Sorr, bet tu runā pilnīgas muļķības
Tu gribi teikt, ka cilvēki, kas nemācās, nemirst? :PPP
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
etnomuzikologs[info]uks on 4. Jūnijs 2004 - 00:21
Re: Totāli nepiekrītu. Sorr, bet tu runā pilnīgas muļķības
vinji nemirst kaa muljkji :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Shelly[info]shelly on 4. Jūnijs 2004 - 08:34
Re: Totāli nepiekrītu. Sorr, bet tu runā pilnīgas muļķības
Paldies.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
signe[info]scooby_snack on 4. Jūnijs 2004 - 15:25
Re: Totāli nepiekrītu. Sorr, bet tu runā pilnīgas muļķības
no sifilisa, daargais, sifilisa smadzenees...

vispaar jau vinjiem tur ir ljoti interesanti. staastiishu, cik nu zinu. tur visa attieksme pret darbu ir savaadaaka - darbinieks ir ieintereseets sava uznjeemuma (nu taa uznjeemuma, kas dod darbu) attiistiibaa, un uznjeemums ir ieintereseets darbinieka izaugsmee, taa ir ljoti veertiiga sadarbiiba. latvieshiem vjadzeetu maaciities taa attiekties pret darbu, savukaart darba deveejiem jaamaacaas motiveet darbinieki. neviens jau vinjiem tai shausmiigajaa/pretiigajaa/ekonomiski atiistiitajaa pasakzemee nav paliidzeejis.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]piepz on 4. Jūnijs 2004 - 09:38
Bļed, vo pareizi, es arī par šito vakar domāju, bet tu to pateici iekš savas cibas. Aniway, amīši ir slinki pidari, piemēram, ķīmiju viņiem sāk mācīt 11. klasē (!!!), bet mums jau 8. klasē. Kur ir taisnība? Pakaļā!
(Atbildēt) (Link)
signe[info]scooby_snack on 4. Jūnijs 2004 - 15:28
latvijaa ir tendence vidusskolaa sagatavot vispusiigu cilveeku, kas sho un to saprot no visa kaa. guuti teikt, vai tas ir labi vai slikti. asv vinjiem ir tendence sagatavot ljoti shaura profila, bet ljoti kvalificeetus savaa nozaree speciaalistus. nedomaaju, ka "tur" ir labaak vai, gluzhi otraadi "te" izgliitiibas sisteema ir ideaala.

btw, krievijaa izgliitiibas liimenis ir augstaaks kaa latvijaa
(Atbildēt) (Link)