12:32 pm - Pārsteigums
Ja ticam presei, komerctelevīzijās pieļaujamais reklāmas daudzums ir 12 minūtes uz 1 stundu raidlaika.
Mans jautājums - vai Latvijā vispār ir kāda komerctelevīzija, kur ir tik maz reklāmu?
Tai pašā Latvijas Pincetē LNT, manuprāt, vispār uzstādīja rekordu, raidījumam veltot 12 minūtes uz stundu (pārējais - reklāmas, reklāmas, reklāmas).
From: | fedrs |
Date: | January 7th, 2009 - 12:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tā bija gan. Bet šobrīd viņi pat tās 12 nesavāc.
| From: | murks |
Date: | January 7th, 2009 - 01:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nav tak ko ķērnāt vērtīgo raidlaiku neapmaksātam stafam!
From: | fedrs |
Date: | January 7th, 2009 - 01:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Mani, pat vairāk par apmaksāto reklāmu, besī idiotiskās superlatīvā ieturētās raidījumu un filmu pašreklāmas.
12 minuutees netiek ieskaitiita pashreklaama.
| From: | insane |
Date: | January 7th, 2009 - 09:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
12 minūtes stundā vidēji.
1 minūte pa nakti, 23 pa dienu.