Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

30. Jul 2012

10:14

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Brīvdienu karstums tomēr skāra arī mani - mēģinot pieslēgties inetbankai, nobloķēju kontu. Šorīt izrādījas, ka tas nebija mans kl.numurs. Bet biju drošs, ka manējais! Iztēlojos kāda izbrīnu, mēģinot pēdējā brīdī apmaksāt rēķinu - zvaniet vai atnāciet uz filiāli, āāāā.

(3 raksta | ir doma)

Comments:

[User Picture]
From:[info]scope
Date:30. Jūlijs 2012 - 11:05
(Link)
Tas, lūk, ir slikti ar klientu numuriem - viegli sajaukt. Pats arī vismaz vienreiz esmu nobloķējis sveša cilvēka i-bankas kontu.

Atceros agrāk, kad tika lietoti Parex pakalpojumi, viņu i-bankā lietotāja identifikatoru varēja brīvi izvēlēties pats. Nu jā, un Parex bija arī fīča, ka paroli varēja atjaunot pa telefonu - ok, varbūt nav tik droši, bet viennozīmīgi ērtāk, sevišķi, ja līdz filiālei tālu vai tā ir slēgta.
(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:30. Jūlijs 2012 - 11:23
(Link)
daudzi patiesi priecāsies, kad jebkur autorizēties varēs pavicinot delmu gar nolasītāju :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]scope
Date:30. Jūlijs 2012 - 11:29
(Link)
Domāju gan.
Un ja tāpat varēs arī veikt apmaksu veikalā, pielietot klienta kartes(reāla sāpe, ja tādu ir krietna kaudzīte), tad vispār.

Protams ir savas ēnas puses - pie laupīšanas vairs nevarēs tikt cauri ar "pasaki savu pinkodu"...
(Reply to this) (Parent)