| 17. Feb 2005 @ 16:34 |
---|
Sākšu ar to, ka bildes nav. T.i., mājās ir, bet uz papīra :(
Tagad par auto.
Pirmais bija tumši pelēks (slapjš asfalts) Fiat Uno 70, 1984. gads, nopirkām 10 gadu vecu. Laba mašīnīte, pacietīga, taupīga, ērta, MS vēl tagad ar skumjām piemin foršo plauktu virs priekšējā paneļa, kur pusdiengaldu varēja uzklāt, kad apkārt vazājāmies. Ietilpīga, astoņi maisi kartupeļu gāja iekšā. 6 gados kādus 110 tūkstošus nobraucām, gandrīz visu Latviju apskatījām. Bet tad apnika rūsēšana, motors arī sāka eļļu dzīt pa visiem galiem, nopārdevām par mazu naudiņu (lielu neviens nedeva).
Nākamais bija balts Volvo 440, 1989. gads. Aiz patikšanas nopirku, patīk man tie vāģi nu ļoti. Kad ar šito pirmoreiz biju Rīgā, pārsteigts pamanīju, ka neviens vairs nemēģina aizlīst priekšā :) Nekā īpaša par šamo nav ko teikt, tāds grabulis bija, gandrīz kā fiatiņš, tikai rūsēja mazāk un vietas drusku vairāk. Tā arī braucām, līdz nupat pirms jaungada tieši pirms skates viens smagais uz krustojuma izgrieza priekšā. Tad nu radās iemesls mainīt braucamo.
Tagad braucu ar tumšzilu Volvo 460, 1996. gads. Pagaidām nesūdzos, kaut gan ik pa brīdim parādās tādas utis, ka uzmācas doma, nez vai nevajadzēja labāk taisīt to pašu. |
|
From: | fenja |
Date: |
17. Februāris 2005 - 17:12 |
|
|
|
(Link) |
|
par 4 seerijas volvo neko laag nezinu, bet par 240 - 245 ir superiigi, un 7 seerijai arii nav ne vaines, patreiz 740 ir sencim, i neko rulee uz godu:)
4 sērija šamiem tāda mazliet neizdevusies, ritošā pašvaka, bet detaļas maksā vismaz tikpat, cik lielajiem.
From: | divi_g |
Date: |
18. Februāris 2005 - 10:51 |
|
|
|
(Link) |
|
Afaik tas tādēļ, ka 4.sērija ir vairāk DAF nekā Volvo - Volvo glāba nopirkto rūpnīcu no bankrota.
3-ā sērija ir DAF, 4-o Volvo saņēma projekta stadijā un pārtaisīja pēc savas gaumes, uzlaboja drošību, pielaboja dizainu. Nelaime, ka tas bija pirmais priekšpiedziņas modelis un šamie aiz pieredzes trūkuma šo to nesarēķināja. Tā kā 850-ā faniem par savu foršo auto jāpateicas tieši 4-ai sērijai kā pirmajiem kucēniem ;)
From: | divi_g |
Date: |
18. Februāris 2005 - 11:20 |
|
|
|
(Link) |
|
Jā, 850, cik dzirdēts ir labs sanācis :)
|
From: | fenja |
Date: |
18. Februāris 2005 - 11:26 |
|
|
|
(Link) |
|
cik zinu tad 4 seeriju un 3 seeriju [bija taadi kropliishi, ar siksnaam kardaana vietaa] razhoja nevis zviedrijaa, bet kauchkur belgjijaa vai.. taa ka neir zviedru kvalitaates:)))
Beļģijā. Bet vaina nav darba kvalitātē, vismaz 4-ajiem, tur ir konstrukcijai šis tas neaprēķināts. Un motors šamiem ir no Reno, Lagūnai un 19-ajam tādi bija.
|
From: | kugis |
Date: |
17. Februāris 2005 - 17:46 |
|
|
|
(Link) |
|
Uhh... kā man patīk Volvo...:) 850 eksterjers vienkārši ideāls... Salons gan bišķi par kantainu, taču visādi citādi - spārda dupsi:)
Aha, 850 vai S70 es ar labprāt gribētu, da "zarna par tievu" :(
From: | divi_g |
Date: |
17. Februāris 2005 - 22:10 |
|
|
|
(Link) |
|
A kā tehniski 4x0? Kādreiz arī bija doma tādu iegādāt, tak apkārtējie metās atrunāt.
Mīnusi - švaka ritošā, amortiņi mūsu ceļus netur. Sajūgs ātri nodilst, vismaz salīdzinot ar lielajiem Volvo. Kloķenes pakaļējo blīvslēgu vajag mainīt reizē ar sajūga maiņu, jo, ja vēl nesulo, tad drīz sāks. Kad maina zobsiksnu, der paskatīties, vai pie viena nenomainīt visus priekšgala blīvslēgus (kloķene, sadalene, starpvārpsta), jo tie arī diezgan ātri sāk tecēt. Ātrumkaste nav tā vājākā vieta, bet ir tāda jocīga 5-ā ātruma eļļošana, kas man bija salūzusi un rezultātā kārbas maiņa par diezgan lielu naudu. Stipri rūsē pakaļratu arkas. Gadās, ka pakaļējie suporti sāk čakarēties, roķene ieēdas. Var būt problēmas ar elektrību (vecajam nebija, šitam gan ir), parasti pie vainas sasūbējuši štepseļi. Vecajam bija salons izgrabējis, kaut kāda trausla plastmasa visur, šitam pēdējam tā plastmasa izskatās kārtīgāka. Benzīnu ēd diezgan, vidēji ap 8 litriem, ja lieli gabali, tad 7. Oriģinālās detaļas dārgas, labi, ka pēdējā laikā šrotos šis tas parādās.
Par plusiem - motors ilgi un labi iet (vecajam pēc maniem rēķiniem virs 300 tūkst. bija). Un kas ir svarīgi - bamperi pamatīgi nevis dekoratīvi, iekšā kārtīga leņķdzelzs :)
From: | divi_g |
Date: |
18. Februāris 2005 - 10:50 |
|
|
|
(Link) |
|
Mja, ne pārāk :( Mans pepelacs gan nav labāks, bet vismaz daļas lētas.. Kaut kad vajadzēs savu pieredzi ar autobūves šedevriem iepublicēt.
Nu jā, es jau tikai par tehnisko pusi rakstīju. Toties ir ērts, forši uz ceļa turas, nesagādā pārsteigumus, ja kas jūk, tad pamazām, ir laiks sagatavoties :) Un pēc restailinga, tobiš tam, kas man ir tagad, bāzes komplektā ir fīčas, kas daudziem skaitās extras - el. logi, el. un apsildāmi spoguļi, siltie beņķi priekšā, lietie diski, imobilaizers, centrālā atslēga, ABS, airbags, pa daļām nolokāma pakaļējā atzveltne, pusādas salons.
From: | divi_g |
Date: |
18. Februāris 2005 - 11:21 |
|
|
|
(Link) |
|
Komplektācijas dēļ arī skatījos uz 4x0, jo grūti atrast tā nopakotu vidējās klases auto. Bet beigām skopums uzvarēja :D
Nu, nu, nesaki, ka ar golfu brauc...
From: | divi_g |
Date: |
18. Februāris 2005 - 12:13 |
|
|
|
(Link) |
|
Tuvu tam :D Kad saņemšos rakstīt, uzrakstīšu šeit.
|
From: | kakje |
Date: |
18. Februāris 2005 - 16:43 |
|
|
|
(Link) |
|
mums ir 480tais... nu, patiesiibaa, miilu es shito auto... :)
Nūū, 480 jau ir īpaša kategorija, ne velti ir tik daudz 480-ā mīļotāju klubu :)
|
From: | kakje |
Date: |
18. Februāris 2005 - 17:30 |
|
|
|
(Link) |
|
aha ... :) mazs, shpociigs peec skata, bet ... nu taads labs... :)
|
|