| 5. Maijs 2005 @ 19:34 |
---|
WV 3; 1,8; 1996.gada septembris,automāts, 110000km, 1 īpašnieks, automāts, benzīns, 4durvis,ļoti labā stāvoklī, signalizācija- nu tā atslēgakas pīkst ;o) , viss kas ir elektriskais- logi, spoguļi, lūka, drošibas spilveņi, it kā klimata kontrole, apsildāmie sēdekļi, kilometriem it kā var ticēt 2005.gada janvārī vēl bija skatē 104325, tikko no Vācijas,salons patīkams, bagažnieks vispār super... 3600 eiro par tādu - neprasa par daudz? |
|
From: | maris |
Date: |
5. Maijs 2005 - 19:59 |
|
|
|
(Link) |
|
Ja viss nosauktais funkcionē ideāli, tad ir OK. Signalizāciju gan es tev ieteiktu nomainīt NEKAVĒJOTIES! Ka iekāp pirmo reizi SAVĀ mašīnā, tā pa taisno uz signalizāciju kantoriem! Bez kādām pieturām.
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:08 |
|
|
|
(Link) |
|
jā... tehniskā skate arī uz pārdošānu, nu droši vien nākošnedēļ būs izieta, tas ir cenā iekšā... tad arī numurus pieskrūvēs... Rīt mēģināšu sarunāt šefa šoferi, lai ievērtē, ja būs laika. Mani mulsina, ka automāts... es vispār tikai ar savu mazulīti esmu braukusi... neko citu ;o/. Jā saimnieks, vienīgais un pēc dokumentiem 46 gadā dzimis ;o) Tad jau laikam prātīgs ja vācietis un tādā vecumā? a? ;o))) jā, pavisam aizmirsu, krāsa tāda zaļa ar nedaudz zilu... Nez, ko šoferis pateiks, droši vien, ka es iru dulla golfu par tādu naudu gribēt ...;o/. Vēl ir Mazda 323 skatāma rīt...2900 eiro.maigi sudrabota ļoti skaista... 5,vai 6 gads. Cena man arī patīk. Es tikai domāju, kapēc tik lēta, vai tur nebūs kas vairāk jāiegulda? mmm?
|
From: | maris |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:11 |
|
|
|
(Link) |
|
Golfam lētas detaļas un liels pieprasījums tā paša iemesla dēļ. Sākot braukt ar automātu no sākuma būs grūti.. Kreisā kāja būs kaut kur jāpiesien...
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:14 |
|
|
|
(Link) |
|
;o)) nebaidi mani... man pašai bailes.;o) Nē es jau tieši tāpēc, ka lētas, to es ar savu Mazulīti sapratu un skaista, ja pēc gadiem četriem gribēšu mainīt varēs pārdot. Pie tam golfiņus taču tā nezog, vai ne? ;o))
|
From: | maris |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:17 |
|
|
|
(Link) |
|
Par zagšanu grūti spriest.. Neesmu kriminālists.. :DDD
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:25 |
|
|
|
(Link) |
|
fui...;o/ man te visus papīrus uz māju iedeva...;o( - kārdinātāji...;o((( kašmars... jo vairāk šķirstu, jo vairāk bailes;o)
|
From: | maris |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:27 |
|
|
|
(Link) |
|
Par ko tad? Par ko baidies?
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:29 |
|
|
|
(Link) |
|
;o)katram gadījumam... man ir fobija pret visu jauno...;o)
|
From: | maris |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:31 |
|
|
|
(Link) |
|
Āāāā... Nu.. Baidies, baidies.. Tas labi, ka baidies.. :)
|
From: | maris |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:32 |
|
|
|
(Link) |
|
A tas labi, ka baidies.. :)
|
From: | efix |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:25 |
|
|
|
(Link) |
|
Ar automaatu nekaadu probleemu btw ;)braucu 4us gadus ar parasto kaarbu, tad paarkaapu automaataa - no saakuma mazliet, mazliet jaapierod, peec tam forshi :) it sevishkji riigaa
|
From: | kugis |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:28 |
|
|
|
(Link) |
|
Vovo... Es arī nākamo centīšos ņemt ar automātu. ZB pa Rīgu braucot ar kāju fizkultūru nodarboties:)
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:35 |
|
|
|
(Link) |
|
man jau stāstija, ka ja pierod... nu baigi labi... vienīgais, ja tā sāk niķoties, tad tas esot bez gala...;o(
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 21:53 |
|
|
|
(Link) |
|
ahhh... (nopūšās)...
|
From: | kugis |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:27 |
|
|
|
(Link) |
|
Zog un kā vēl zog. KASKO obligāts. Bez variantiem. Un signalizāciju jaunu uzlikt sarunā iepriekš - tajā pašā dienā, kad mašīna skaitīsies tava. Neatstāj mašīnu vienu pašu - sarunā kādu, lai sēž tajā visu laiku. Skan briesmīgi, taču citādāk nedrīkst. Nopietni. Ir bijuši 100 un vieni gadījumi.
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 21:54 |
|
|
|
(Link) |
|
... nu nezināju, ka tik traki !!! ;o(...
Nu VW ir ļoti zogama marka. Kas var nozīmēt arī augstu KASKO likmi.
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 22:16 |
|
|
|
(Link) |
|
sik tas apmērām būtu Ls? ... tas " augsti...";o/
Hvz, tas kādam apdrošināšanas brokerim jāprasa. Mok kāda apdrošinātāja mājaslapā ir kāds kalkulators vai tamlīdzīgi.
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 22:55 |
|
|
|
(Link) |
|
;o)...nu ja, protams ;o)
|
From: | kugis |
Date: |
6. Maijs 2005 - 00:21 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu manējai, kuras vērtība ir aptuveni tādi pati, KASKO gadā maksā ap 200 ls. Toties guļu labāk un arī centrā atstājot raustīšanās mazāk. btw. signalizāciju lieci tikai tādu, lai derētu apdrošinātājam tb. minimumu, jo mašīna, kura ir lemta nosperšanai, tiks nosperta. Bez variantiem, diemžēl:(
Ja iespējams, centies būt klāt pie TA iziešanas. Diemžēl TA joprojām var iziet arī ar defektainu mašīnu par nelielu samaksu :(
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 21:54 |
|
|
|
(Link) |
|
nu par to es ne mirkli nešaubos ;o/...
Bet pēc tam veselu gadu būs laiks defektus novērst, lai nākamo skati var iziet :P
Mazā mazda varētu būt lētāka, jo varbūt uzturēšana sanāk dārgāka, attiecīgi mazāks pieprasījums.
Par automētu nesatraucies, es pašlaik braucu ar tādu, kamēr manējais pie meistara, nu nekas, tikai reizēm pie krustojuma roka pastiepjas uz kloķa pusi un kreisā kāja raustās :)
|
From: | kugis |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:25 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu 110000 km ir muļķības. Tādi noskrējieni nemēdz būt un ja ir, tad šādi autiņi sen jau ir tikuši visiem savējiem. Elektrisko visu pārbaudi - vai lūka pilnībā strādā (augšā, līdz galam, vēdināšanas režīms). Pārbaudi logus visus, sēdekļus, kā arī klimatkontroli... Salons ir patīkams tikai tāpēc, ka tikko izmazgāts:) Pārbaudi vai ieslēdzot nostrādā ABS un Airbagi - kreisajā pusē uz paneļa (tur kur gaismas slēdzas iegšā) jābūt divām lampiņām - ieslēdzot aizdedzi, lampiņām jāiedegas sarkanā krāsā uz kādu brīsniņu un jānodziest... Vispār, ja skaties uz to autiņu nopietni, tad aizdzen uz diagnostiku. OBLIGĀTI. Varu ieteikt GrosAuto Zemzaru ielā - manējo Golpiņu viņi ilgi un dikti pētīja, kas ļāva nokaulēt ~300 eiro.
Nu vispār ļoti reti, bet mēdz būt. Tiesa, diez vai tādi eksemplāri plačos mētājas. Es, piem., zinu vienu 90.gadu sākuma M323 ar reālu 6xxxx km noskrējienu. Lieki piebilst, ka tā netika nopirkta; saņemta kā dāvana no tuva radinieka.
Par lampiņām - ieslēdzot aizdedzi vispār būtu jāiedegas visām kritiskajām lampiņām - eļļas, degvielas rezerves, temperatūras utt., pēc piestartēšanas, savukārt jānodziest. Bet, ja līdzi būs pieredzējis šoferis, gan jau to viņš piefiksēs. Par noskrējienu un īpašnieka gadiem - tā jau visi tie auto Vācijā ir, ar 110-140 tūkst. 10 gados, 1 saimnieku 70 g. vecu utt. Fuflo tas viss, reāli noskrējiens ir lielāks, skates papīram netici, tādus tur turki taisa cik un kādus vajag. Apskaties pedāļus, vai nav pilnīgi jaunas gumijas uzliktas, tas jau rādītu, ka paliels noskrējiens, vēl pēc stūres var aptuveni novērtēt, ja labi nopulēta tajās vietās, kur parasti rokas tur, tad vismaz 200 tūkst. ir. Bet arī 200 tūkst. ir normāli, vēl simtu norullēsi bez bēdu.
|
From: | viuks |
Date: |
5. Maijs 2005 - 21:54 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu nez, man liekas, ka par WV vienmēr visi prasa krietni pa daudz.
|
From: | fadu |
Date: |
5. Maijs 2005 - 21:56 |
|
|
|
(Link) |
|
man arī likās... ka nu savi četri simti mazāk būtu pašā laikā, vienkārši, ko es no tā visa daudz saprotu ;o(
|
From: | kugis |
Date: |
6. Maijs 2005 - 00:24 |
|
|
|
(Link) |
|
90o gadu VW ir vieni no kvalitatīvākajiem autiņiem - tāpēc arvien kotējas un vēl ilgi kotēsies. Protams, ja skatās uz jaunākiem autiņiem, tad runa var būt jau par japāņiem. Audi/VW 90o gadu pašās beigās ļoti izlaidās un viņu piekare ir reāla galvas sāpe - vēl jo vairāk mūsu ceļiem...
|
From: | viuks |
Date: |
6. Maijs 2005 - 00:42 |
|
|
|
(Link) |
|
Es gan vairāk gribētu teikt nevis kvalitatīvi bet robusti. Bet, nu negribas par to te tagad diskutēt.
Pie mūsu ceļu politikas robusts varbūt ir pat labāks, grūtāk piebeigt, lētāks remonts.
Man šķiet ka ir tīri ok. Tikai, kā jau te teica - visu pārbaudi! sākot ar logu pacelājiem, logu apskalotājiem, apsildītajiem un kas ļoti pat svarīgi - apsildāmos benķus. sēdi kamēr dibens sāk svilt :) Jo, tur var būt dārga ziepe. Viņiem mēdz nobeigties sildelementi un tad tāds remonts uz, baidos samuldēt, bet šķiet pārsimts latiem.
Nobaukums gan šķiet aizdomīgi mazs. Īpaši tāpēc, ka rēķinot vidēji tas auto ir braucis 12t gadā, bet šogad no janvāra jau paspējis 6t nobraukt. Bet tas tā.
Un vēl, kā jau es te iepriekš bļaustījos - oooobligāti vajag aizvest uz diagnostiku. tos 10-20Ls nenožēlosi. jo ir lietas ko tikai rūdīta acs var pamanīt. piemēram, mazi mazi mazi zobiņi zem sliekšņa, kurus atstājis robots kurš staipa virsbūvi pēc ļoti smagām avārijām.
oi, nu baigi sabiedēju laikam :) vošem, ej un saki 3000 un viss! vienosieties kaut kur pa vidu un būs labi :)
|
From: | kugis |
Date: |
6. Maijs 2005 - 00:27 |
|
|
|
(Link) |
|
Jeb citiem vārdiem - uztaisi ārkārtīgi skābu ģīmi, pēc diagnostikas sāc skatīties uz mašīnu ar neslēptu riebumu un pajautā cik ta viņš īsti grib par šito ķerru, jo cita precīzāka raksturojuma tev par šo braucāmlīdzekli nav. Šķiet, ka 3000 šādā gadījumā tu dabūsi - smagi, taču dabūsi:)
|
From: | viuks |
Date: |
6. Maijs 2005 - 00:49 |
|
|
|
(Link) |
|
A kas tik baismīgs, ka robots taisnojis. Ja labi sataisnojis. Mēs gan parasti taisnojam bez robiņiem, jo vienkārši nav naudiņas tādam robotam. Tad parasti atsien pret dūšīgu vienu koku un ar traktoru pastaipa drusku. Figu tu pēctam pateiksi, ka taisīts bijis. Nu vismaz baigi smalki nepētot. Principā uzprišināt jau bar pilnīgi jebkuru sūdu, tā ka liksies varens auto. Manuprāt vajag tādu 10gadīgu braucamrīku uz stenda izkratīt un motoru izbaudīt. Ja tas dauzītais ripo tikpat labi kā nedauzīts, tad pofig. Tas imho.
es tomēr negribētu auto, kas bijis tik smagi sists, ka jāstaipa uz robota. un ja ir bijis tik liels kašķies, iespējams ka kaut kas cits arī ir sačakararēts/nesataisīs. bet nu tas arī vairāk bija piemēra pēc, ka trennēta acs zinās uz ko skatīties.
Labāk jau uz robota, kā pret koku :)
Apsildāmos beņķus var arī nesanākt pārbaudīt, vismaz manējam šitik siltā laikā (virs +8) šamie nemaz neslēdzas iekšā :(
|
|