|
| 5. Maijs 2005 @ 19:34 |
---|
|
From: | kugis |
Date: |
5. Maijs 2005 - 20:25 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu 110000 km ir muļķības. Tādi noskrējieni nemēdz būt un ja ir, tad šādi autiņi sen jau ir tikuši visiem savējiem. Elektrisko visu pārbaudi - vai lūka pilnībā strādā (augšā, līdz galam, vēdināšanas režīms). Pārbaudi logus visus, sēdekļus, kā arī klimatkontroli... Salons ir patīkams tikai tāpēc, ka tikko izmazgāts:) Pārbaudi vai ieslēdzot nostrādā ABS un Airbagi - kreisajā pusē uz paneļa (tur kur gaismas slēdzas iegšā) jābūt divām lampiņām - ieslēdzot aizdedzi, lampiņām jāiedegas sarkanā krāsā uz kādu brīsniņu un jānodziest... Vispār, ja skaties uz to autiņu nopietni, tad aizdzen uz diagnostiku. OBLIGĀTI. Varu ieteikt GrosAuto Zemzaru ielā - manējo Golpiņu viņi ilgi un dikti pētīja, kas ļāva nokaulēt ~300 eiro.
Nu vispār ļoti reti, bet mēdz būt. Tiesa, diez vai tādi eksemplāri plačos mētājas. Es, piem., zinu vienu 90.gadu sākuma M323 ar reālu 6xxxx km noskrējienu. Lieki piebilst, ka tā netika nopirkta; saņemta kā dāvana no tuva radinieka.
Par lampiņām - ieslēdzot aizdedzi vispār būtu jāiedegas visām kritiskajām lampiņām - eļļas, degvielas rezerves, temperatūras utt., pēc piestartēšanas, savukārt jānodziest. Bet, ja līdzi būs pieredzējis šoferis, gan jau to viņš piefiksēs. Par noskrējienu un īpašnieka gadiem - tā jau visi tie auto Vācijā ir, ar 110-140 tūkst. 10 gados, 1 saimnieku 70 g. vecu utt. Fuflo tas viss, reāli noskrējiens ir lielāks, skates papīram netici, tādus tur turki taisa cik un kādus vajag. Apskaties pedāļus, vai nav pilnīgi jaunas gumijas uzliktas, tas jau rādītu, ka paliels noskrējiens, vēl pēc stūres var aptuveni novērtēt, ja labi nopulēta tajās vietās, kur parasti rokas tur, tad vismaz 200 tūkst. ir. Bet arī 200 tūkst. ir normāli, vēl simtu norullēsi bez bēdu.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |