24 January 2004 @ 08:53 pm
Iejaukšanās attiecībās  
Uzskats, ka citiem nevajadzētu jaukties apkārtējo attiecībās. Es tam nepiekrītu un laikam atkal būšu vienīgā, kas tā domā. Protams, ir robeža, cik tāl to var darīt un kad ir jāapstājas, bet šī robeža ir tik nenoteitka, ka par to pat nav vērts diskutēt. Manuprāt ir tikai viens nosacījums: stāvēt malā var tik ilgi, kamēr kādai no iesaistītajām strīda pusēm viss ir ok. Nedrīkst pieļaut kāda pazemošanu, noniecināšanu, morālo vai fizisko pāridarīšanu ar vārdiem vai darbiem. Strīds - viedokļu nesaskaņa. Bet vis skas sāk iet ārpus civilizētas diskusijas rāmjiem vairs nav vienkārši strīds bet cilvēka personības graušana. Tas, kas spēcīgāks, par to nospļausies, bet vājākais ilgākā vai mazākā laika posmā sagrūs, mainīsies, pazūdīs no sevis paša. Rezultātā būs izkropļots cilvēks. Protams, tā nenotiks pēc viena šāda tipa strīda, bet ilgtošā laika periodā gan. Un tāpēc es uzskatu, ka līdzcilvēki, kuri ir klāt šāda procesa laikā, nedrīkst palikt vienaldzīgi. Protams, ka tas no vienas puses nav ētiski iejaukteis citu netīrajā veļā, bet no otras puses netīrā veļa ir jebkas.
Un vēl, manuprāt, daudzi no cilvēkiem neiejaucas, pat ja tas ir ārkārtīgi nepeiciešams, tikai tāpēc, ka viņiem ir bail - nevēlas pazaudēt draugu/us, nevēlas, ka pārprot, grib būt neitrālie, etc., un lai savu mazdūšibu slēptu, izmanto šo populāro atmasku: citu pesonīgajās attiecībās neiejaucas.
Un vai tad nav tā, ka ja 2 cilvēki ir jau pārkāpuši parasta strīda robežu un viens no tiem tiek pazemots jebkādā nozīmē jeb uz kādu tiek izdarīts spiediens, tas uz to cilvēku, kurš mēģina izveidojošos sitāciju pārtraukt, tiek vērsti negatīvi darbi/vārdi pateikti vai noklusēti) tikai no tā puses, kurš ir galvenais pāri darītājs.

Draugi ir vajadzīgi, bet nav iemesla upurēt cilvēka psihi, lai saglabātu labas attiecības ar cilvēku, par kura godaprātu nevar galvot.
Bieži mēs pat neapzinamies,kad kādam nodaram pāri vairāk nekā spējam pat iedomāties.

Manuprāt cilvēks pēc savas uzbūves vispār ir tikai ķermenis bez dvēseles. Dvēsele piemīt mūsu sabiedrības mazākajai daļai. Pārējai daļai piemīt emocijas, bez saprāta.

Un visļaunākais ienaidnieks cilvēka attīstībai ir mīlestība. Tāda veida mīlestība, kura neļauj elpot. Bet šī tēma manā skatījuma ir pavsiam plaša un savu domu gājienu paturpināšu citreiz.
 
 
Noskaņojums: briivs
Skan: Livi - Dieva Dels
 
 
( Post a new comment )
[info]pinkbounceme on January 24th, 2004 - 08:56 pm
paldies par Tavu viedokli!
(Reply) (Link)
.[info]aktrise on January 24th, 2004 - 11:15 pm
Mani var vnk iedzīt stresā ja jaucas pa vidu
(Reply) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on January 24th, 2004 - 11:34 pm
tad acīmredzot tā ir sitācija, kur;a nav nepieciešams, ka kāds jaucas pa vidu, vismaz ne tev. Un ja arī tam cilvēkam, ar kuru Tu strīdies tas nav vajadzīgs, tas viss ir ok.

Būtība pousts bija nevis par vienkāršu strīdēšanos, bet par necilvēcīgu izturēšanos.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 24th, 2004 - 11:36 pm
Nu tas jau ir cits jautājums. Bet bieži cenšos nejaukties, jo manuprāt, labāk ir ja pats tiek galā. Cilvēks vienmēr lūdz palīdzību, ja tas nepieciešams
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on January 24th, 2004 - 11:40 pm
parastos striidos tik tieshaam manupraat nav veerts iejaukties, jo katram pasham ir jaaspeej aizstaaveet savs viedoklis. Savs es. Bet ne vienmeer tas ir iespejams, ja otra persona saak izamntot smagos ierochus. Un tad manuprat ir stulbi staaveet malā un skatities, ka kaads otru dauza, vai ierobežo viņa kustības brīvību. Nehumaani attiecas pret vinja cilveektiesiibaam.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 24th, 2004 - 11:41 pm
Nu tā jau ir pavisam cita opera
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
phoenix[info]phoenix on January 24th, 2004 - 11:57 pm
Laikam poustā neprecīzi rasktiju, bet tur galvenā doma bija tieši par šādām "operām". Un tici vai nē - arī šādos gadījumso cilvēki parasti neiejaucas, jo uzskata, ka tā ir konkrēto cilvēku personīgā darīšana. Bet kāda tad tur vairs personīgā darīšana, ja kāds no iesaistītajām pusēm vairs nevar brīvi rīkoties?

Arī cik uz ielas nav redzēts, ka kāds kādam dara pāri - varbūt pamatoti, bet varbūt ne. un cik cilvēki apjautājas, apstājas? Ja nu kādu varbūt tajā brīdī aplaupa, bet pārējiem vnk liekas, ka vīrs mēģina sievai atņemt sevas mašīnas atslēgas.

Parasts striids, mutisks striids, tur tieshaam nav ko jeegas kaadam iejaukties. taa ir privaat apadariishana. Bet ja shis striids saak ietekmet fiziskas riiciibu, vai pieleito fizisku riiciibu, tad es vair sto neuzskatu tikai par sho 2 cilveeku probleemu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 12:00 am
Starp citu man pašai ir gadījies redzēt, ka cilvēku vnk brutāli atsit, aplaupa sabiedriskā vietā, bet visiem uz to pajāt. Es to nespēju saprast. Tas notiek tik uzkrītoši, bet neviens pat necenšās k-kā izlīdzēt..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 02:51 am
neviens = you too ;)

no offence
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 11:58 am
Es atzīstu, jā es arī. Jo laikam es viena pret tādiem 4 nierēs devējiem neko īzdarīt nevarēšu. Nav ko tēlot varoni
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
murks[info]murks on January 25th, 2004 - 12:21 pm
pajāt vs. nav ko tēlot varoni
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 12:48 pm
Nu bet padomā reāli. Viens cilvēks diemžēl nevar neko padarīt baram.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
murks[info]murks on January 25th, 2004 - 07:51 pm
Re:
es tak tik par Tavu teikto, ka visiem esot pajāt
(Reply) (Parent) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 04:05 pm
Re:
un taa domaa visi kas skataas tb redz to kas tur notiek : "viena pret tādiem 4 nierēs devējiem neko īzdarīt nevarēšu. Nav ko tēlot varoni"
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 04:11 pm
Re:
Nu un kāds ir tavs mājiens?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:22 pm
Re:
maajiens nekaads... vnk visi (ok lielaakaa dalja, kura ir ljoti liela) parastoi staav malaa un domaa to ko tu jau piemineeji.... ka nav jeegas liist iekshaa... taapat neko nevareeshu pret vinjiem 4 neko izdariit...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:23 pm
Re:
tur 1 neko ir lieks ;) un viens o burts arii ;)
(Reply) (Parent) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 05:23 pm
Re:
So?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:25 pm
Re:
so neko.. vnk meegjinu pakomuniceet... sorry par iejaukshanos juusu sarunaa.. vairs taa nedariishu... varat netrauceeti turpinaat...

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 05:27 pm
Re:
nē, nē, tas nebija tā :) Tavs viedoklis ir pareizs, bet nu ja vairāki cilvēki ieinteresētos, būtu cita runa...
Nu ko.... komunicēšanās tev stiprā puse
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:31 pm
Re:
hmm nuu nav jau stipraa, bet nu....
nu redz nenonaak jau liidz tam "baram". nepielec ka ja ies virsu baraa tad arii noliks tos 4 pie vietas.. un nez vai buus kaads kursh tagad pieies pie katra u nsarunaas : "davaj visi reizees ejam"... kau arii esmu redzeejis ka ir "kachoki" kuri iejaucas... vnk parastie mirstiigie... nejuutas tik speeciigi ka vareetu kaadu nolikt pie vietas... tie tur 4 jau ir vienojushies un tur ir bars...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 05:32 pm
Re:
Nu jā, bet padomā - pa ielu iet vidēji 20 cilvēki un neviens pat neapstājas
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:33 pm
Re:
bet cik noskataas?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 05:35 pm
Re:
Nu daži atskatās. Daži nemaz nepamana.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:37 pm
Re:
njaa nu nez... aciimredzot vainu aiznjemti steidzas, mosh neredz .... nez
bet nu tie kas atskataas... tad jau kautkaadaa zinjaa vinjiem intresee... un ari domaaju buutu gatavi paliidzeet ja buutu vajadziiba... bet redz ka visi iet garaam tad es arii... taa ir lielaakajai daljai cilveeku... ja visi tad es arii ... nav ko man te vienam njemties...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
.[info]aktrise on January 25th, 2004 - 05:39 pm
Re:
Mhm. Aij bet nu ko var padarīt. Tā tas vnk ir.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Del[info]lietus on January 25th, 2004 - 05:39 pm
Re:
nujaa... un taa arii buus.. ilgu laiku...
(Reply) (Parent) (Link)
anti: acs[info]antikrists on January 25th, 2004 - 03:15 am
jā.
es sapratu.


...

i'm such a bitch.
(Reply) (Thread) (Link)
murks[info]murks on January 25th, 2004 - 03:40 am
you are not alone ...
(Reply) (Parent) (Link)
phoenix[info]phoenix on January 25th, 2004 - 10:21 am
nuu, neuztver tik tieshi.
Tev tak pashai nav labaak. Nuu, es domaaju par moraalo draashanu. :/
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
anti: acs[info]antikrists on January 26th, 2004 - 01:16 pm
Re:
tas, ka man pašai ar dzīvi kaut kas nav kārtībā, taču nav saistīts ar taviem strīdiem ar endrju, vai ne tā? tam pat nav saistības ar tavu poustu.

nu lūk.
fakts paliek fakts. es neko nedarīju. jā. tā nu tas ir.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
murks[info]murks on January 27th, 2004 - 04:34 pm
Re:
piekrītu - katram jau mums ir savas problēmas, un tās nu galīgi nekādi neatiecas uz to, vai ir vai nav jāiejaucas

vai ir? dunno ...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
anti: beibe[info]antikrists on January 27th, 2004 - 10:06 pm
Re:
tev lācītis jūzerpikčerā smuki virpuļo
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
murks[info]murks on January 28th, 2004 - 01:47 am
Re:
paldies :)

un tev skaistas acis ;)
(Reply) (Parent) (Link)
anti: burned[info]antikrists on February 2nd, 2004 - 07:24 pm
bet nekas nemainās.
(Reply) (Link)