vilibaldis domā -
|
| ||||
Dažādu apstākļu sakritības pēc nokļuvu šodien jauno Akadēmijas studentu konkurss izstādes atklāšanā. Un palika skumji. Ļoti daudz sliktas, vājas mākslas, nav kur aci piesiet. Iespējams, ka no kādas daļas kaut ko varētu arī izgrabināt, bet... tāda sasteigta nepabeigtība un paviršība jaušas. Turklāt kaut kā neadekvāta šķita arī konkursa balva (ņemot verā ka tās parsvarā ir studentu kompenes). Bet mierinu sevi ar domu, ka man vienkarši skauž, jo mūsu laikā nekā tāda nebija :) | ||||
comments: ir doma |
| ||||||
man liekas, katram laikam ir savas stiprās vietas un savas vājās vietas. ja agrāk bija skarbāka (dazbrīd pārāk, bet citreiz tiesi laikā) disciplīna un lielākas prasības, līdzekļu un materiālu trūkums, bija arī cenzūra utt., bet talantam tas dažkārt ir tikai šķērslis, lai noslīpētos vēl labāk. Tagad visa kā ir daudz - tehniku, brīvības, iespēju.. bet varbūt cilvēkiem pietrūkst motivācijas patiesi smagi strādāt. Un bez darba jau nav nekā.. | ||||||
(Reply to this) (Thread) |
| ||||||
iespējams, ka viņi pat gana daudz strādā, bet problēma kaut kā ir tajā, ka katrs uzgleznotais štrunts jau tiek uztverts par ģēnija rokas vadītu šedevru. Trūkst iekšējā, ne ārējā cenzora. Turklāt skičveidīgums pieļauj darba dvēseles trūkumu, nejūtās, ka kaut kas ir gribēts pateikt. Redzi, ja balva ir 4000 EUR, gribas arī kaut ko būtisku ieraudzīt. | ||||||
(Reply to this) (Parent) (Thread) |
| ||||||
atcerejos - kā mana klasesbiedrene vinnēja stipendiju uz Parīzi. mēs visi bijām uzskribelējuši ko nu kurais, paši domādami, ka nu nenorm. kruta. A viņai bija ar tušu zīmēta klusā daba. Riktīgi liela, miljons detaļas, visādi tur ķirbji un puķes.. uzreiz redzmas, ka stundām ilgi taisīts, un ari kompozīcija pārdomāta. Ne tikai dēļ ieguldītā darba, bet arī mērķtiecības, klusene ļoti izcēlās pārējo vidū un neviens nebrīnijās, ka viņa arī dabūja balvu. Protams, man piemēram tolaik bija poza "nospļauties par panākumiem", bet pa lielam tas bija tāpēc, ka slinkums baigi iespringt :> | ||||||
(Reply to this) (Parent) (Thread) |
| ||||||
nu tur jau tā lieta, ka viss būtu forši ja būtu adekvati kaut kādā brīdī es arī tiku pie stipendijas uz vienu Holandes meistardarbnīcu, bet tur arī apakšā bija liels darbs | ||||||
(Reply to this) (Parent) |
| ||||||
galvenā balva 4000 Eur tālabad jau man arī radās jautājums par adekvātumu, citādi vai mazums blāvu studentu izstāžu redzēts | ||||||
(Reply to this) (Parent) (Thread) |
| ||||||
daudz, jā. bet es nodomāju, ka "studentu kompenes" kā tādas to nebūtu pelnījušas, jautājums drīzāk ir tiešām par konkrēto darbu un attieksmi | ||||||
(Reply to this) (Parent) (Thread) |
| ||||||
vājas viņas bija, ļoti vājas, mums šitādas savulaik neļautu skatēs izstadīt visa tā izstāde bija gauži vāja, tāds ķep ļep iespaids bet nu pieņemu, ka cienijamiem makslas zinatniekiem liekas citādi :) | ||||||
(Reply to this) (Parent) |
| ||||||
pozitīvā ziņa ir tāda, ka ir bijuši konkursi (ne gluži Zengbušu, bet MAP u.c.) kur naudas prēmijas tā arī nav iedotas, jo pieteikties darbi bija tādā līmenī, kādā, es pieļauju prēmējošo uzņēmumu bērni taisa bērnu dārzā, audzinātāju pavadībā un uzvarētāja paziņošanas laikā tā arī tiek pateikts, ka kvalitāte attiecīgajā gadā ir ļoti zema, tamdēļ galvenās naudas prēmijas netiek piešķirtas nevienam. | ||||||
(Reply to this) (Thread) |
| ||||||
lūk arī pareizā attieksme bet pieņemu, ka seit tā īsti nedrīkstēja | ||||||
(Reply to this) (Parent) |
vilibaldis domā -
|