Vajag, vajag, vajag - Vajag "ūdens skaitītāju firmu". [entries|archive|friends|userinfo]
Vajadzību katalogs

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Vajag "ūdens skaitītāju firmu". [Oct. 31st, 2011|02:48 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

vajag

[far_away]
linkpiedāvāt variantu

Comments:
[User Picture]
From:[info]far_away
Date:October 31st, 2011 - 03:11 pm
(Link)
Būtu labi, cena tiešām izklausās neticami zema & varu pagaidīt. :)
[User Picture]
From:[info]far_away
Date:October 31st, 2011 - 03:48 pm
(Link)
Es pat nezinu, vai mainīt vajag, jo uz lapiņas it kā teikts "beidzies termiņš, pārbaudīt rādītājus". No tā es saprotu, ka tad, ja skaitītājs joprojām labs, termiņu var vienkārši pagarināt, bet varbūt es kaut ko ne tā. Tā ir, ja nedzīvo pie vecākiem un nav tēta, kas visu izdara. :D
[User Picture]
From:[info]far_away
Date:October 31st, 2011 - 09:07 pm
(Link)
Es zinu termiņu, uz lapiņas rakstīts, un uzrakstīts arī, līdz kuram jānomaina (divas nedēļas laika, lai nomainītu).

Dzīks "Temps". Neteiktu, ka nelaipni atbildēja, bet veiksmīgi atšuva un pateica, ka nevar palīdzēt, jāmeklē pašiem, kad būs papīri, tad lai eju pie viņiem.
[User Picture]
From:[info]far_away
Date:October 31st, 2011 - 09:34 pm
(Link)
Ok, paldies par ieteikumu!

Mūsējais ir iebūvēts aiz paneļa, tur reāli 50x50 cm vieta, lai tiktu klāt, bet es ļaušu lauzt ārā, ja vēlēsies, ka tikai nomaina laikā. :D
From:[info]augsne
Date:October 31st, 2011 - 04:33 pm
(Link)
Ir SIA "Orols", ar ko iesaku nepīties. :)
From:[info]augsne
Date:October 31st, 2011 - 11:52 pm
(Link)
Pirmkārt, jā, pie mums arī meistars vairākas reizes neatnāca, līdz beigās ieradās agrāk par sarunāto laiku, kas man liekas nepieņemami, bet, ok, tas ir nieks, uz ko var piemiegt acis, ja sēdi visu laiku mājās.

Gan jau, ja viss kārtībā, tad ar viņiem nav problēmu, bet mums meistara neprofesionalitātes dēļ bija avārija, kas radīja kaitējumu kaimiņiem, par ko mums būtu bijis jāmaksā apdrošinātājiem, bet mēs toreiz vērsāmies pie juristes, kura apgalvoja, ka mums nav ne mazākā pamata pieņemt šo situāciju un maksāt. Pašos pamatos vaina pa pusei skaitījās mūsu - slikta piekļuve skaitītājam, kas pēc likuma nedrīkstētu būt, par ko gan meistars nebilda ne vārda, bet ķērās pie darba. Kad mans draugs vēlāk zvanīja uz firmu un jautāja, kāpēc firmas cilvēks nav atteicies strādāt un nav paziņojis, ka mums te kaut kas nav ok, firmas darbiniece atbildēja: "Bet tad taču jūs būtu izvēlējušies citu firmu." Tā kā neceri, ka drošība būs svarīgāka par tiem ls6 par skaitītāju. Mēs dzīvojam 11. stāvā, bet meistars avārijas gadījumiem paredzēto palīgcauruli bija atstājis mašīnā. Labi, nenāks jau likt skaitītāju ar domu, ka avarēs, bet tomēr ir pamats tam, ka tā caurule jāvadā līdzi. Vēl jo vairāk - tam pašam meistaram, kā viņš pats apgalvoja, arī iepriekšējā dienā esot notikusi avārija. Kad ieradās eksperti, tika konstatēts, ka caurule ir vienkārši brutāli nolauzta, kam nebija sakara ar nosacīti slikto piekļuvi.
[User Picture]
From:[info]zubiite
Date:October 31st, 2011 - 10:29 pm
(Link)
kas vainas orols? mums uzlika maijā. nu, tiesa, dabūt viņus uz praktiskajiem darbiem bija nto dienu zvanīšanās jautājums - apsolītajā dienā neatnāca, otrā dienā nāca, bet citā laikā, kā bija runāts. bet jā, bija pie mums pēc 18iem. nu jā, skaitītāji lietoti. bet nu ceņņiks ok.