Skatīt kā izskatās, pie [info]mp, [info]gorgonas, vai [info]watt :)

From:[info]ex_sirke729
Date:19. Marts 2004 - 12:52
(Link)
visiem vienaads tas jau nau intresanti... ja viens taads... tad ok...
[User Picture]
From:[info]skuka
Date:19. Marts 2004 - 12:52
(Link)
Ļoti smuki.
From:[info]lapsa
Date:19. Marts 2004 - 12:57
(Link)
man mans labaak patiik :) - vislabaakais
From:[info]wasted
Date:19. Marts 2004 - 13:36
(Link)
man patiik tas "sho ierakstu nevar komenteet". bez liekiem uztraukumiem ;]
[User Picture]
From:[info]jack
Date:19. Marts 2004 - 13:47
(Link)
Klau - man jautājums. Vai manā template var ielikt bildi iekš background. Ielikt kā es zinu, tikai tā lai tā bilde neatkārtojas. Piemēram augšā fona kaut kādu vienu mazu lietu.

..tnx
[User Picture]
From:[info]watt
Date:19. Marts 2004 - 14:19
(Link)
ar CCS laikam jau var. nosper ideju no [info]kat
[User Picture]
From:[info]jack
Date:19. Marts 2004 - 14:32
(Link)
Sorry, laikam esmu pilnīgs ambīlis, bet nesapratu...
[User Picture]
From:[info]viestards
Date:19. Marts 2004 - 14:04
(Link)
Opera 7.23 jamo ieraugot sajuutas kaa drigenes ierijusi- ieejot komentaaraa, un peec tam back, saspiez tekstu liidz 20% no ekraana platuma. ja nospiez uz "Open in background page", lapa aiztinas uz nezin kurieni.
IE6 komentos, pie iisiem (1 rinda) komentiem bilde lien virsuu apakseejai liinijai.
PLus veel tas, ka ne komentus, ne frendos neraadaas username- ej nu uzmini, kursh tas ir, it seviski, ja frendliste gara (kaa tev :)
iisaak sakot: style over usability
From:[info]skalpelis
Date:19. Marts 2004 - 14:06
(Link)
Hackot kaut ko, lai rādītos ok arī uz greizajiem browseriem nav vēlēšanās.
[User Picture]