Если есть какие-либо предложения - пишите.

From:[info]freakart
Date:22. Aprīlis 2008 - 20:44
(Link)
nado cherez PAYPAL

From:[info]digna
Date:25. Aprīlis 2008 - 17:00
(Link)
Da kaut vai ar ibankas pārskaitījumu, galvenais, lai vispār kas notiktu.
;( ;(
From:[info]nonentity
Date:6. Jūlijs 2008 - 15:17
(Link)
Nado cherez PayPal potomu chto u tjebja PayPal? :D:D:D
[User Picture]
From:[info]freakart
Date:7. Jūlijs 2008 - 09:35
(Link)
yes!
[User Picture]
From:[info]mary_ju_ann
Date:14. Augusts 2008 - 14:22
(Link)
Man arii ir Pay Pal. Baigi priecaatos, ja vareetu caur to. A vispaar taksh vienalga caur ko. Man shodien beidzaas. esmu cibaa jau teju 5 gadus un gribu ieziedot.... Bet nevaru.