Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - Finansiālā atskaite par februāri:

Marts 1., 2004

watt
14:55 - Finansiālā atskaite par februāri:
Tātad, visiem interesanti, kā [info]watt veicas ar naudiņu?
Atbilde ir: necerēti labi!

Caur CDI, sobstvenno, ienākums ir 33 (ar kapeikām) lati, bet iespaidīga daļa tiks atdota CDI atpakaļ, kā komisijas nauda. Jāpiezīmē, ka šis ienākums ir no jaunajiem lietotājiem (35 santīmu kodi ;).

Kontribūciju caur hanzabanku man ir pārskaitījuši 18 cilvēki, veselus Ls 29.79.

Un vēl, kāds cibiņš, kas vēlējās neafišēt savu ego (bet ne [info]klukucis;) pārskaitīja 50 latus!!!

Tātad, neto ienākums ir negaidīti Ls 79.79 + mazliet no CDI, kopā būs gandrīz Ls 100. Tas silda sirdi!

Ergo. Concordantly.

Esat pamanījuši, ka ciba dažreiz pa nakti "aizmieg". Tas ir saistīts ar dažādām desktop-aktivitātēm uz kompja, kur šis serveris griežas (man liekas, gadās, ka kādas nerātnas roķeles kompi vienkārši izslēdz, bet man nav pierādījumu).

Ienākošās naudiņas spārnots, es sāku domāt par jauna servera iegādi, tikai un speciāli Cibai, kuram neviens ar netīrām rokām nevarēs skarties klāt :) Tas atrisinātu stabilitātes problēmu vienreiz un uz ilgu laiku.

Ienāksies man 5 martā aldziņa, domāju, tad tieši būs naudiņas tik cik vajaga. (Šomēnes man bija lieli tēriņi par universitāti.)

Vēlāk es gribēšu konsultēties par iespējamo konfigurāciju, vai kāds var lētāk dabūt XP 2k+ Athlon ar 1.5gb atmiņas, utt ;)

From:[info]jojo
Date:1. Marts 2004 - 15:27

Neesmu profesionālis...

(Link)
Tak viens komentārs man ir - mazas rociņas automātiski nenozīmē netīras rociņas. :) Kaut gan pieņemu, ka var gadīties arī izņēmumi.
[User Picture]
From:[info]scibologs
Date:1. Marts 2004 - 15:29
(Link)
varbūt es to anonīmo labdari neviļus pamudināju- zini kā tas trakā buiķa teksts (pēdējais "viss notiek") par tauriņa spārna vēzienu un sekām viesuļvētras izskatā :))
[User Picture]
From:[info]chii
Date:2. Marts 2004 - 16:56
(Link)
Mans teevs nav traks, varbuut jociigs, bet ne traks.
[User Picture]
From:[info]scibologs
Date:12. Marts 2004 - 16:37
(Link)
nu labi- īpatnā. galu galā- mans izbijušais pasniedzējs :))
[User Picture]
From:[info]chii
Date:12. Marts 2004 - 18:14
(Link)
Interesanti vai manam tēvam ko izteiktu vārds Klukucis Cibiņš :))

Esi beidzis fizmatus?
[User Picture]
From:[info]scibologs
Date:1. Marts 2004 - 15:31
(Link)
un vēl- galvenais taisi bekapus
[User Picture]
From:[info]viestards
Date:1. Marts 2004 - 15:32
(Link)
vareetu uzrakstiit, cik naudas vajadzeetu serverim, lai zinaatu, cik vajag contributot ;)
[User Picture]