ap 19.00 nebūs ciba pieejama ~20-30 minūtes.

From:[info]pingvix
Date:7. Decembris 2004 - 17:05
(Link)
nebremzee nebremzee.. man vismaz taa liekaas
veiksmi darbaa.!?
[User Picture]
From:[info]sn1per
Date:7. Decembris 2004 - 17:15
(Link)
vai tad sc meedz arii bremzeet?
From:[info]het
Date:8. Decembris 2004 - 02:28
(Link)
* mēdza!
[User Picture]
From:[info]beauty
Date:7. Decembris 2004 - 17:24
(Link)
bremzi neesmu novērojusi, tikai uzkarekli:/
From:[info]skyfishs
Date:7. Decembris 2004 - 17:26
(Link)
Man arī nav iegadijies, ka ciba bremzētu! Par to cietņu mirstību - kā ar bak-upiem? Ja nomirs - viss aizies virtuālajā viņsaulē?
[User Picture]
From:[info]watt
Date:7. Decembris 2004 - 17:42
(Link)
neaizies, neaizies
[User Picture]
From:[info]kruts
Date:7. Decembris 2004 - 17:50
(Link)
īsti vīti bakapus nelieto...
[User Picture]
From:[info]x_f
Date:7. Decembris 2004 - 18:38
(Link)
līdz trīs reizes nepakāš visu mēneša darbu.. :)
[User Picture]