Sep. 15., 2014 | 09:22 pm
No:: ninona
Kas tieši šobrīd tiek mācīts, kas ir māc.materiālos, ko attiecīgajā stundā stāstījis skolotājs?
Principā 2 varianti: zīmēt vienu taisni, kas itkā ir 2 ar bezgalīgi daudz krustošanās vietām vai nezīmēt neko, uzrakstot, ka tas nav iespējams. Atkarīgs no tā, kā mācīts.
Pirms kaut kādiem gadiem, šķiet, tepat cibā tika risināts uzdevums "uzzīmē nogriezni bez garuma" - atrisinājums bija punkts. Punktam nav nekāds lielums. No tā paša skatpunkta ir iespējams vilkt divas taisnes vienā vietā.
Principā 2 varianti: zīmēt vienu taisni, kas itkā ir 2 ar bezgalīgi daudz krustošanās vietām vai nezīmēt neko, uzrakstot, ka tas nav iespējams. Atkarīgs no tā, kā mācīts.
Pirms kaut kādiem gadiem, šķiet, tepat cibā tika risināts uzdevums "uzzīmē nogriezni bez garuma" - atrisinājums bija punkts. Punktam nav nekāds lielums. No tā paša skatpunkta ir iespējams vilkt divas taisnes vienā vietā.