far_away

Jun. 10., 2014 | 11:07 pm
No:: far_away

Esmu Bites klients apmēram divarpus gadus. Patīk tik ļoti, ka pierunāju pāriet arī māsas un vecākus. Visi laimīgi. Esmu no viņiem arī viedo telefonu pirkusi. Apmierina viss, it sevišķi klientu/pašapkalpošanās mājaslapa un attieksme. Vienīgā reize, kad viņi man zvanīja bija pusgadu pēc tam, kad kļuvu par klientu, vēlējās noskaidrot, vai mani viss apmierina u.t.t., un vienreiz zvanīju pati, lai parunātos par to, ka manos dziļajos laukos ir tā, ka daudzdzīvokļu namos (ar bēdīgi slavenajām dzelzsbetona sienām) nav laba zona, lai gan ārpus telpām ir ideāli un citiem operatoriem iekštelpās nav problēmu. Nekur citur sakaru problēmas neesmu piefiksējusi, arī Dānijā viss ar sakariem bija labi.

Patīk visādi sīkumi, teiksim tas, ka brīdina par paaugstinātas maksas zvanu (suns rej klausulē :D), tas, ka klientu centros visi vienmēr laipni (manai māsai salbaoja telefonu bez sūtīšanas uz remontu, jo puisis bija redzējis līdzīgu gadījumu). Pirms tam biju LMT klients, nebija jau slikti (vismaz tolaik), bet pie Bites maksāju 2-3x mazākus rēķinus un kopumā viss tā pozitīvāk šķiet.

Mēnesi maksāju 4,27 EUR (fiksētais tarifs ar neierobežotiem zvaniem un sms uz populārākajiem tīkliem).

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: