Apr. 28., 2013 | 08:24 pm
No:: dzeina
Protams, būtu nejauki teikt - ceru, ka kādam ir bijusi šāda situācija :) Taču ir "force majeure" & varbūt kāds zinošāks varēs ko paskaidrot.
Dots - cilvēks ar auto, kuram nopirkta biļete uz prāmi Stokholma - Rīga. Tallink. Cilvēks ar auto prāmi šodien ir nokavējis. Ko tālāk var darīt? Vienkārši jānokar galva, samaksātais jānoraksta skurstenī & jāpērk biļete nākamajai dienai par pilnu cenu, vai tomēr ir iespēja, uzrādot attiecīgo (neizmantotās) rezervācijas numuru, dabūt biļeti par kaut kādām mazākām naudām?
Info tālrunis Tallinkam nestrādās līdz rītdienas plkst.8, tad, protams, zvanīšu & mēģināšu kko sarunāt, taču gribētu jau līdz tam rēķināties ar iespējamiem variantiem.
Dots - cilvēks ar auto, kuram nopirkta biļete uz prāmi Stokholma - Rīga. Tallink. Cilvēks ar auto prāmi šodien ir nokavējis. Ko tālāk var darīt? Vienkārši jānokar galva, samaksātais jānoraksta skurstenī & jāpērk biļete nākamajai dienai par pilnu cenu, vai tomēr ir iespēja, uzrādot attiecīgo (neizmantotās) rezervācijas numuru, dabūt biļeti par kaut kādām mazākām naudām?
Info tālrunis Tallinkam nestrādās līdz rītdienas plkst.8, tad, protams, zvanīšu & mēģināšu kko sarunāt, taču gribētu jau līdz tam rēķināties ar iespējamiem variantiem.