le_minga

Jan. 16., 2013 | 06:20 pm
No:: le_minga

nu nedomāju, ka tādi ekstrēmi naidīgi, kā Grevenas Ģimnāzijas vēstures pasniedzēja, ir vācu skolu "defaults" - bet lielākā daļa pasniedzeju nebija laimīgi, par tādu skolnieku...

redz man Helmuts jau arī nebija nekāds mierīgais: viņam visur vajadzeja būt klāt, visās sarunās piedalīties utt. - ne gluži cukurs priekš pasniedzēja tāds skolēns, kas pasniedzeju pusvārdā pārtrauc un aizrautīgi izklāsta stundas tēmu, papildinot vel to ar grāmatās izlasīto ekstrā info :)
dumjākais tas, ka dēļ tās vēstures pasniedzējas raksturojuma, puikam pēc orientierungsstuffes tika ieteikta Hauptschule vai max. Realschule!!!, jo redz stundas traucē, pasniedžēju pārtrauc, runā pretī, nestrādā kolektīvā utt. :(
tikai pēc ekstrā "annerkant" IQ testa uztaisīšanas, kur puika ieguva ciparu 128, viņu uzņēma ģimnāzijā (un kā vēlāk Gym pasniedzēji teica: lbi, ka cīnijāties vecāki, tāds gudrs un zinātkārs jaunietis, nogrimtu Hauptšūlē...
ai visādi gāja

man šķiet ir labi, ka bērns grib izzināt pasauli, grib mācīties un tml. vienīgais, kas tam bērnam jāmāca - cienīt citus: nepārtraukt, kad kāds runā.. uzklausīt arī citus utt. (ar abiem pārējiem man tas izdevās, ar Helmutu vēl līdz šim nav izdevies :D )

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: