Nov. 16., 2012 | 10:07 am
No:: divi_g
Džekam laikam mašīna bija reāli tuvu sirdij.
Un, ja netic pūšļošanai, tad vajadzīga pēc apdrošināšanas kļūst mazāka ;)
Jārēķinās ar to, ka KASKO palīdz labot auto tikai tad, ja ir bijis negadījums, nevis tās detaļas, kas normāli nodilst. Un, ņemot vērā to, ka prēmija ir ap 5% un apdrošināšanas gadījumiem parasti ir kaut kāds pašrisks, imho ir rūpīgi jāizvērtē, vai ir vērts. Un jāpainteresējas pie konkrētā apdrošinātāja, ko un kā šams sedz tad, ja kaut kas atgadās ārzemēs (teiksim, tam pašam Ergo ir arī evakuators 1x apdrošināšanas periodā, taču imho tikai Latvijā).
Un, ja netic pūšļošanai, tad vajadzīga pēc apdrošināšanas kļūst mazāka ;)
Jārēķinās ar to, ka KASKO palīdz labot auto tikai tad, ja ir bijis negadījums, nevis tās detaļas, kas normāli nodilst. Un, ņemot vērā to, ka prēmija ir ap 5% un apdrošināšanas gadījumiem parasti ir kaut kāds pašrisks, imho ir rūpīgi jāizvērtē, vai ir vērts. Un jāpainteresējas pie konkrētā apdrošinātāja, ko un kā šams sedz tad, ja kaut kas atgadās ārzemēs (teiksim, tam pašam Ergo ir arī evakuators 1x apdrošināšanas periodā, taču imho tikai Latvijā).