Nov. 15., 2012 | 09:20 pm
No:: divi_g

Gjensidige ir pirms dažiem gadiem pārnovēģiskots Parex. Par to, kādu iespaidu tas ir atstājis uz šamo, nezinu, taču domāju, ka klientu apkalpošana ir kļuvusi labāka.

Ar OCTu šobrīd ir tā, ka ir vienalga, ja nebiedē regresa prasības, jo pēc negadījuma cietušais vēršas pie vainīgā, nevis sava, apdrošinātāja. Savukārt regresa prasības nebiedē tad, ja ir gana pamatota pārliecība, ka a) nebūs braukšanas dzērumā; b) nebūs rupju noteikumu pārkāpumu, tsk uz atļauto ātrumu; c) būs pietiekams resurss, lai "atsistu" nekaunīgas regresa prasības, kuras "ķer uz muļķi".
Taču kaut kur fonā ir labojumu projekts, kas paredz, ka pēc negadījuma cietušais vērsīsies pie _sava_ OCTA apdrošinātāja, kas bik mainīs situāciju. Cik tālu tas ir ticis un vai/kad tiks pieņemts, gan nezinu.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: