Okt. 29., 2012 | 09:08 am
No:: x_f
Radzes der tikai tīram ledum, bet tāds ir tik reti, ka nav vērts.
Kā jau sursurs minēja, riepām vajag mīkstu gumiju, un es labāk ņemtu platākas (1.9-2.1") nekā šaurākas riepas. Pa kunkuļiem nebūs viegli jebkurā gadījumā, pa putru bieži nesanāk braukt, uz ledus būs vienalga.
Ja tomēr gribi radzes, tad apmēram 20-30 lati par riepu.
No apģērba vajag ērtus un siltus cimdus, rokas viegli salst, jo vējš un nevar visu laiku kustināt.
Labu cepuri, lai piere nesalst un nepūš ausīs. Silti iesaku lietot ķiveri (it īpaši ziemā) un ņemt tādu cepuri, ko var pavilkt apakšā. Par ķiverēm var daudz stāstīt labu un sliktu, bet es domāju ar galvu, tāpēc citi viedokļi manus uzskatus nemainīs. Turklāt ar ķiveri un cepuri es personīgi mazāk jūtu aukstumu, nekā tikai ar cepuri. Ķiverei ļoti noder nadziņš laikapstākļos, kad snieg vai līst – netiek acīs vai uz brillēm.
Pa pilsētu es braucu ar parastu jaku plus šalli apakšā, lai nepūš uz kakla, un džinsās, apakšā siltā apakšveļa, bet tas ir stipri individuāli un atkarīgs no laikapstākļiem un veicamā ceļa ilguma.
Kājām siltas zeķes, jo tās arī viegli nosaldēt. Var pamēģināt bahilas vai mokasīnus, ko sportisti velk virs apaviem.
Mirgojošas lampiņas priekšā un pakaļā ļoti vēlamas visu dienu, ja vien tiešām nav saulains laiks, tad no tām nebūs jēgas. Vispār izvēlies spilgtus apģērbus, jo tumšs ir tikpat kā visu laiku.
Dubļu sargi arī pa ziemu ir lielā cieņā. Un regulāra ķēdes tīrīšana un eļļošana.
Nu un vēl skatīties uz laikapstākļiem – ja pa nakti būs nokrituši 15 cm sniega, tad būs sarežģīta braukšana gan pa ietvi, gan pa ceļu, tad varētu būt prātīgi izvēlēties, piemēram, sabiedrisko transportu. Turklāt džigitu ar auto, kam viena lieka minūte nozīmē pazaudētu pusdzīvi, it sevišķi, ja tas ir "lisapēdista" dēļ, netrūkst jebkurā gadalaikā, tāpēc rīkojies droši un lieki neriskē.
Visādi citādi ziema nav nekas īpašs – vienkārši pielāgojies apstākļiem un turpini braukt.
Kā jau sursurs minēja, riepām vajag mīkstu gumiju, un es labāk ņemtu platākas (1.9-2.1") nekā šaurākas riepas. Pa kunkuļiem nebūs viegli jebkurā gadījumā, pa putru bieži nesanāk braukt, uz ledus būs vienalga.
Ja tomēr gribi radzes, tad apmēram 20-30 lati par riepu.
No apģērba vajag ērtus un siltus cimdus, rokas viegli salst, jo vējš un nevar visu laiku kustināt.
Labu cepuri, lai piere nesalst un nepūš ausīs. Silti iesaku lietot ķiveri (it īpaši ziemā) un ņemt tādu cepuri, ko var pavilkt apakšā. Par ķiverēm var daudz stāstīt labu un sliktu, bet es domāju ar galvu, tāpēc citi viedokļi manus uzskatus nemainīs. Turklāt ar ķiveri un cepuri es personīgi mazāk jūtu aukstumu, nekā tikai ar cepuri. Ķiverei ļoti noder nadziņš laikapstākļos, kad snieg vai līst – netiek acīs vai uz brillēm.
Pa pilsētu es braucu ar parastu jaku plus šalli apakšā, lai nepūš uz kakla, un džinsās, apakšā siltā apakšveļa, bet tas ir stipri individuāli un atkarīgs no laikapstākļiem un veicamā ceļa ilguma.
Kājām siltas zeķes, jo tās arī viegli nosaldēt. Var pamēģināt bahilas vai mokasīnus, ko sportisti velk virs apaviem.
Mirgojošas lampiņas priekšā un pakaļā ļoti vēlamas visu dienu, ja vien tiešām nav saulains laiks, tad no tām nebūs jēgas. Vispār izvēlies spilgtus apģērbus, jo tumšs ir tikpat kā visu laiku.
Dubļu sargi arī pa ziemu ir lielā cieņā. Un regulāra ķēdes tīrīšana un eļļošana.
Nu un vēl skatīties uz laikapstākļiem – ja pa nakti būs nokrituši 15 cm sniega, tad būs sarežģīta braukšana gan pa ietvi, gan pa ceļu, tad varētu būt prātīgi izvēlēties, piemēram, sabiedrisko transportu. Turklāt džigitu ar auto, kam viena lieka minūte nozīmē pazaudētu pusdzīvi, it sevišķi, ja tas ir "lisapēdista" dēļ, netrūkst jebkurā gadalaikā, tāpēc rīkojies droši un lieki neriskē.
Visādi citādi ziema nav nekas īpašs – vienkārši pielāgojies apstākļiem un turpini braukt.