crescendo

Aug. 8., 2012 | 03:16 pm
No:: crescendo

Pirms gada Sweds hipo lietas skatīja vienu reizi nedēļā. DNB/Nords skata kurā dienā vajag (sliktākais nākamajā. Vai pirmdienā, ja sestdienā ar viņiem runāji). Un skatīšana reizi nedēļā, pēc kuras mums būtu vēl šādi tādi iebildumiņi, kas atkal tiks skatīti tikai nākamajā nedēļā (ja attiecīgais darbinieks laicīgi iesniegs tās nedēļas izskatīšanai. Neiesniegs laicīgi, tad vēl nedēļa klāt) diezgan pamatīgi ievelk procesu.


Tas nav nekas briesmīgs, protams, bet tas ilustrē no kurienes aug kājas priekšstatam par Swed kā ne to ērtāko personīgajā apkalpošanā. Un tam klāt vēl nāk diezgan lēni apgriezieni situācijās, kur iesaistītas vairākas bankas, no kurām viena ir Sweds - tad jo īpaši jāatceras visiem solītajiem termiņiem ierēķināt vēl pāris nedēļas iespējamas bankas kavēšanās.



Ar apdrošināšanām arī, protams, ar konkrēto darbinieku vadītājiem parunājot atrisinās ātri - bet zin kā, stress & such, un darbinieku nekompetence tomēr nav forša lieta.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: