termostats

Jul. 19., 2012 | 02:04 pm
No:: termostats

Vajadzētu sākt ar to, ka tu izdomā, ko tu tieši gribi darīt. Ko jau proti? Paņem vienuu gadu brīvu un tā laikā pamēģini tikt kaut vai praksē kādā aģentūrā (pie nosacījuma, ka tev tiešām ir kaut kādas zināšanas), tu arī redzēsi, kā tas viss patiesībā darbojas.

Ja piekšzināšanu un nekādu (kaut vai aptuvenu) ilūziju par to, ko tu ar to komunikācjas izglītību darīsi, nav, tad laikam tiešām vienalga. Ej uz to, kas tuvāk mājām.

Neesmu mācījies nevienā, pazīstu ļaudis no abām - LU komunikācija ir vairāk teorētiska, bet RSU multimediji it kā pozicionējas vairāk tieši uz producition, bet nu viens mans ex kolēģis, kurš to studē tagad, saka, ka totāli neesot vērts. Protams, viņš jau kādu brīdi veiksmīgi darbojas nozarē, varbūt tāpēc arī tāds viedoklis. Ja nezina neko, tad varbūt tur ir forši.


Īsāk sakot - tiešām iesaku paņemt tukšu gadu, kaut kur pastrādāt, tad jau tev būs daudz objektīvāks un pārliecinošāks redzējums. Ņem vērā, ka tas gads var ievilkties uz vairākiem, bet tas nekas. ;D
Atbildēt

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: