Jul. 7., 2012 | 06:54 pm
No:: scope
1. Jā. Un ja to darbības zonas un laiki ir sakārtoti, kā tas ir tagad, nav pamata sūdzēties.
Tāpat jāpiekrīt, ka ir vietas, kur papildus varētu sākt izmēģināt ārzemju praksi ar ielas sašaurinājumiem(ne jau uz maģistrālajām ielām), jo tie ļoti labi panāk to pašu efektu, ko guļošie policisti.
2. Nevajag tā vietā, bet jāmāca ir.
P.S. Timrota minētais gadījums, kā viņam dažreiz gadās, ir ar puspatiesību: konkrētajā zonā nekad nav bijis fotoradars, tas tiek uzstādīts tālāk, Ziepniekkalna virzienā, kur jau ir 50 km/h zona. Tāpat jāsaka, ka RDSD, pēc šī sižeta un/vai iesnieguma saņemšanas visai ātri aizklāja zīmes uz Valdeķu ielas.
Sīkāk par sašaurinājumiem, izvilkums no RDSD pasūtītā pētījuma par Rīgas satiksmes uzlabošanu http://s1269.photobucket.com/albums/jj5 85/karlisu/wiskas/?action=view¤t=20120707_RoadSafety_01.jpg
Tāpat jāpiekrīt, ka ir vietas, kur papildus varētu sākt izmēģināt ārzemju praksi ar ielas sašaurinājumiem(ne jau uz maģistrālajām ielām), jo tie ļoti labi panāk to pašu efektu, ko guļošie policisti.
2. Nevajag tā vietā, bet jāmāca ir.
P.S. Timrota minētais gadījums, kā viņam dažreiz gadās, ir ar puspatiesību: konkrētajā zonā nekad nav bijis fotoradars, tas tiek uzstādīts tālāk, Ziepniekkalna virzienā, kur jau ir 50 km/h zona. Tāpat jāsaka, ka RDSD, pēc šī sižeta un/vai iesnieguma saņemšanas visai ātri aizklāja zīmes uz Valdeķu ielas.
Sīkāk par sašaurinājumiem, izvilkums no RDSD pasūtītā pētījuma par Rīgas satiksmes uzlabošanu http://s1269.photobucket.com/albums/jj5