Jan. 18., 2012 | 05:08 pm
No:: hessin

drošības jautājumi un darījumu noskaidrošana nav identificējoši jautājumi, tie var samazināt risku, ka persona nav tā, par kuru izliekas, bet visdrošāk tomēr ir ar savu sejiņu parādīties bankā.
Nezinu, kā citās bankās, bet arī SEB prasīja man atrādīt sejiņu, lai nomainītu ibankai paroli.

Man ar Swedbank nav bijušas vispār nekādas problēmas, vienmēr atsaucīgi, ja vajag kaut ko sarunāt.

Bet es nebrīnītos, ja tad, kad kāds nepareizi šādu pa telefonu autentificētos, tad lamātu banku par vārgo drošības politiku. Tos konta izrakstus citi vēl saņem pa pastu un varbūt pat met miskastēs vai pastnieki "nozaudē", un drošības jautājumi .. kuri tos vispār atceras. Lai atcerētos, pieraksta vai arī kā atbildi paņem kādu nozīmīgu notikumu vai personu (par kuru vēl apraksta FB). Tas, ka šajā gadījumā tas visticamāk nav noticis, nenozīmē, ka bankai ir jābūt pielaidīgākai, jo tā nespēj identificēt, ka thegoat savus konta izrakstus nemētā apkārt, nav ielogojies kādā nedrošā internetkafejnīcā un savu drošības jautājuma atbildi nav izkliedzis kādā emociālā brīdī..

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: