Feb. 7., 2011 | 11:13 pm
No:: scope
Uz Brīvibas ielas vismaz ir pa kurieni apbraukt, atšķīrībā no Ziepniekkalna un Torņakalna apkārtnes šaurajām ieliņām.
Nevajag mani pārprast - man nav nekas pret mācībniekiem(cenšos tikai ātri tikt garām, lai nav aiz viņiem jāraustās), vienk. šie rajoni man ir ikdienas maršrutā, tā kā visādus pigorus esmu atskatījies. Un nevar būt nekas labāk par 20-25 km/h braucēju rīta vai vakara maksimumstundā.
Varbūt pat drošāk ir pabraukt pa kādu no daudzjoslu šosejām, jo tur vismaz pārējiem ir iespēja apsteigt. Pie viena arī pie ātruma pieradīs.
Vēl ir variants speciāli iedzīt kādā sastrēgumā, lai sajūgu patrenētu(jo lielāks sastrēgums, jo labāk).
Tagad nav tas pateicīgākais laiks(dēļ švaki iztīrītām sīkieliņām), bet laba vieta sākuma treniņam agrāk bija Mārupes puse(orientējoši Tēriņu - Cēres - Kantora ielu ieskauta teritorija), jo tur bija daudz mazu vienādas nozīmes krustojumu - attiecīgi uztrenē uzsākšanu, bremzēšanu, lēnu līšanu, lai redzētu, vai kāds no labās puses nebrauc.
Es tik tā, cenšos kaut ko prātīgu uzģenerēt :)
Nevajag mani pārprast - man nav nekas pret mācībniekiem(cenšos tikai ātri tikt garām, lai nav aiz viņiem jāraustās), vienk. šie rajoni man ir ikdienas maršrutā, tā kā visādus pigorus esmu atskatījies. Un nevar būt nekas labāk par 20-25 km/h braucēju rīta vai vakara maksimumstundā.
Varbūt pat drošāk ir pabraukt pa kādu no daudzjoslu šosejām, jo tur vismaz pārējiem ir iespēja apsteigt. Pie viena arī pie ātruma pieradīs.
Vēl ir variants speciāli iedzīt kādā sastrēgumā, lai sajūgu patrenētu(jo lielāks sastrēgums, jo labāk).
Tagad nav tas pateicīgākais laiks(dēļ švaki iztīrītām sīkieliņām), bet laba vieta sākuma treniņam agrāk bija Mārupes puse(orientējoši Tēriņu - Cēres - Kantora ielu ieskauta teritorija), jo tur bija daudz mazu vienādas nozīmes krustojumu - attiecīgi uztrenē uzsākšanu, bremzēšanu, lēnu līšanu, lai redzētu, vai kāds no labās puses nebrauc.
Es tik tā, cenšos kaut ko prātīgu uzģenerēt :)