Jun. 10., 2010 | 12:54 pm
No:: scope
Domāju, ka mārketinga jautājums.
Pirms pats sāku interesēties par navigāciju, biju dzirdējis par TomTom un Magelan. Pēc tam(domājot par TomTom dzelža pirkšanu) palasījos forumos un uzzināju arī par citām programmām un dzelžu īpatnībām.
Pieļauju, ka lietotājs parastais nopērk to, kas ir vieglāk un lētāk pieejams tepat uz vietas veikala plauktā un karšu ziņā viņu apmierina(viņam ir ilūzija, ka kartes ir OK).
Un jā vēl runā latviski...
Pirms pats sāku interesēties par navigāciju, biju dzirdējis par TomTom un Magelan. Pēc tam(domājot par TomTom dzelža pirkšanu) palasījos forumos un uzzināju arī par citām programmām un dzelžu īpatnībām.
Pieļauju, ka lietotājs parastais nopērk to, kas ir vieglāk un lētāk pieejams tepat uz vietas veikala plauktā un karšu ziņā viņu apmierina(viņam ir ilūzija, ka kartes ir OK).
Un jā vēl runā latviski...