Jan. 7., 2010 | 05:27 pm
No:: maruta
Kad mācījos vidusskolā, man tādi 'lektori ar attieksmi pret mazajiem ar konfekti' trakoti kaitināja. Daudzi jaunieši ir gudrāki par vidusmēra sabiedrību, gan politikas, gan citās sabiedriskās norisēs.
Vajag pārsteigt - vai nu ienākot klases telpā pilnīgi cits krēslu/ne klases tipa izkārtojums, varbūt ko līdzīgu debatēm [popera vai parlamentārajām], tās var izvērst īsā veidā 30 minūtēs un ir interesanti, ietver to pašu argumentēšanu utt. ja vien tajā skolā jau nav savs debašu klubs.
varbūt kādas aktualitātes inscinējums - ir notikums, kā izvērtēt tā cēloņus, kā uz to raugās žurnālists, kas ir jārok - par pētniecisko žurnālistiku ļoti interesanti ir case study gan pasaulē, gan arī Latvijā.
Turklāt tev to stāstīšanu/uzstāšanos noteikti ieteiktu darīt ar vēl vismaz 2 cilvēkiem - tā ir interesantāk gan pašam aptvert auditoriju, gan skolniekiem uztvert. 1 pret 30 ir bezjēdzīgi, ja vien Tev nepiemīt bezdievīga harisma lai noturētu uzmanību.
Vajag pārsteigt - vai nu ienākot klases telpā pilnīgi cits krēslu/ne klases tipa izkārtojums, varbūt ko līdzīgu debatēm [popera vai parlamentārajām], tās var izvērst īsā veidā 30 minūtēs un ir interesanti, ietver to pašu argumentēšanu utt. ja vien tajā skolā jau nav savs debašu klubs.
varbūt kādas aktualitātes inscinējums - ir notikums, kā izvērtēt tā cēloņus, kā uz to raugās žurnālists, kas ir jārok - par pētniecisko žurnālistiku ļoti interesanti ir case study gan pasaulē, gan arī Latvijā.
Turklāt tev to stāstīšanu/uzstāšanos noteikti ieteiktu darīt ar vēl vismaz 2 cilvēkiem - tā ir interesantāk gan pašam aptvert auditoriju, gan skolniekiem uztvert. 1 pret 30 ir bezjēdzīgi, ja vien Tev nepiemīt bezdievīga harisma lai noturētu uzmanību.