Jun. 2., 2009 | 09:13 am
No:: envija
Nu, nu - jebkurā gadījumā reālu darbu šie speciālisti neveic. Savā nu jau 11 gadu darba stāžā specialitātē praktisku labumu no šiem speciālistiem neesmu novērojusi - jā, CMMI sertifikātu ieguvām, dokumenti eksistē, procedūras arī. Nu un? Kā tad šī te "praktiskā" darbība izpaužas? - kontrolē un pārbauda darba vadītāju - vai ir pietiekami daudz sastādīti vajadzīgie plāni, procedūras un pārējais sviests. Līdz ar to projekta menedžeris 45% sava laika patērē kvalitātes vadītāja prasību apmierināšanai... Nevis klienta prasību apmierināšanai. Var jau sevi pozicionēt visādi, bet....
P.S. Mēs arī strādājām ar ārzemju klientiem...
P.S. Mēs arī strādājām ar ārzemju klientiem...