Maijs. 22., 2009 | 02:12 pm
No:: scope
+1
Cik nav dzirdēts, kā mainās gājēja rīcība pie pārejas, līdz ar vadītāja apliecības iegūšanu - nāk apskaidrība, ka to 1.5t no 50 km/h līdz 0 nevar apturēt pāris metros...
Bet ir jau arī kretīniskas vietas, kur vispār gājēju pārejas būtu jānovāc, vai arī jāuztaisa ar tādu zig-zag eju, kā pie dažām dzelzceļa pārejām - lai gājējs pagriežas pretī satiksmes plūsmai, nevis uzreiz dur pāri ielai.
Piemēram, Pārdaugavā, pie bij. Straumes ir "forša" gājēju pāreja, kur gājējs uzrodas no tuneļa, kurš ir zem Salu tilta - pāris reizes ir gadījies redzēt blakus joslā šļūcošu autiņu, kad vienā joslā auto jau nobremzējis...
P.S. Autorei - šajā gadījumā gan to vadītāju tā kārtīgi vajag iztiesāt, jo uz pārejas apdzīt tiešām nav prāta darbs!
Cik nav dzirdēts, kā mainās gājēja rīcība pie pārejas, līdz ar vadītāja apliecības iegūšanu - nāk apskaidrība, ka to 1.5t no 50 km/h līdz 0 nevar apturēt pāris metros...
Bet ir jau arī kretīniskas vietas, kur vispār gājēju pārejas būtu jānovāc, vai arī jāuztaisa ar tādu zig-zag eju, kā pie dažām dzelzceļa pārejām - lai gājējs pagriežas pretī satiksmes plūsmai, nevis uzreiz dur pāri ielai.
Piemēram, Pārdaugavā, pie bij. Straumes ir "forša" gājēju pāreja, kur gājējs uzrodas no tuneļa, kurš ir zem Salu tilta - pāris reizes ir gadījies redzēt blakus joslā šļūcošu autiņu, kad vienā joslā auto jau nobremzējis...
P.S. Autorei - šajā gadījumā gan to vadītāju tā kārtīgi vajag iztiesāt, jo uz pārejas apdzīt tiešām nav prāta darbs!