Maijs. 22., 2009 | 01:19 pm
No:: bax55hqy8dlb
un kā jūtas autovadītājs, kurš brauc uz 50 garām autobusam, kurš stāv pieturā un notriec lohu, kurš skrien pāri ielai autobusa priekšā? esmu redzējis šadu gadījumu no malas, normāla plūsma pa kalnciema ielu un pēkšņi kaucošas riepas un gājējs aizlido 10m un vairs nekustas. domāju tas ir vēl trakāk nekā apzināti nelaist gājēju uz pārejas un notriekt viņu, jo tu pie nekā neesi vainīgs. gājējiem ir jāiet pāri tam paredzētā vietā (pāreja, luksofors), bet vadītājam viņi ir jālaiž. un manuprāt slimāki ir gājēji nevis vadītāji.
anyway par tēmu - gājējam vienmēr ir priekšroka un zebras ir tāpēc, lai brīdinātu autovadītājus, lai viņi samazinātu ātrumu līdz tādam, lai paspētu nobremzēt gadījumā ja gājējs iet pāri. es vienmēr apstājos pie pārejām un palaižu kā vadītājs, bet kā gājējs vispirms paskatos vai vadītājs samazina ātrumu un tikai tad eju pāri. ja nesamazina - neskrienu pāri kā apdirsies, lai mani notriec.
anyway par tēmu - gājējam vienmēr ir priekšroka un zebras ir tāpēc, lai brīdinātu autovadītājus, lai viņi samazinātu ātrumu līdz tādam, lai paspētu nobremzēt gadījumā ja gājējs iet pāri. es vienmēr apstājos pie pārejām un palaižu kā vadītājs, bet kā gājējs vispirms paskatos vai vadītājs samazina ātrumu un tikai tad eju pāri. ja nesamazina - neskrienu pāri kā apdirsies, lai mani notriec.