zetinja

Maijs. 22., 2009 | 01:17 pm
No:: zetinja

Nu es teikšu tā. Juristu, juristu, juristu, kas saraksta papīrus. Ja autovadītāja ir mēģinajusi traumās kkā iedarboties uz cietušo, tas jau vien liecina, ka bābai būs iekšās ari citādi mēģināt pierādīt savu taisnību. Tādā ziņā negadījumu izraisījušas sievietes ir daudz bīstamākas par vīriešiem, viņas ies caur uguni un ūdeni lai atmazgātu sevi vai ari izspiestu no tā kaut kādu labumu. Maz ir gadījies dzirdēt situācijas, kad negadījumā iesaistīts vīrietis nevis norm tiek galā ar formalitātēm vai vnk aizbēg, bet pēkšņi ar kādiem oriģināliem pagrīdes paņēmieniem otru pusi vnk atsēdina ar pēkšņiem jaunatklātiem faktiem utt. Šai ziņā bābas ir bīstamas un oriģinālas, neatslābstiet. ;)

Par policiju. Gājēji ir scukas un pidari un uzskata, ka vazāties pa brauktuvi ir normāli. daudzi nemaz neapzinās, ka viņš savā pelēkajā praķītī nav pamanāms un viņa akrobātiskie triki uz brauktuves nevienu neiepriecina. Policija ari par to ir informēta, tādēļ nopratinātas kā nākas tiek abas puses. Nebiju klāt. nezinu, bet ir pilnīgi iespējams, ka cietušais un viņa radi/draugi būdami stresā un gatavi vīkšāt dūrītes par savu taisnību, policijas empātijas trūkumu un bezkaislīgo tikai sava darba darīšanu ir uztvēruši saasināti. Kā nekā, pilnīgi iespējams, ka jūsējais cietušais viņam tai dienā bija jau piektais tāds. Tādēļ šādu piekasīgu jautājumu uzdošana nebūtu jāuztver naidīgi, viņš tikai mēģīna noskaidrot patiesību.

Es kā autovadītājs esmu stāvējusi pie pārejas 2 - 3 minūtes un unisonā ar gājēju vaļā muti gaidīusi, kad beidzot kāds, no pretējās puses braucošs auto, apstāsies. Tā varētu būt tāda paskarbāka mācība, ka ja viens auto apstājās, tad nevaig vnk jestri cilpot pāri, bet arcerēties, ka ari autovadītāji ir scukas un pidari un, jo sevišķi, ja ir divas vai vairāk joslas katrā virzienā, pēc KATRAS mašīnas piebremzēt un palūrēt, vai aiz viņas nenesās kāds, kas tevi mēģīna nogalināt. Ari jāsaprot, ka ne vienmēr tas ir speciāli. Es pati divreizi drīzi pēc tiesību dabūšanas esmu metusi pa nažiem, abas reizes labajā joslā bija busiņš, kas tā jau vilkās lēni, kā ari ar savu būdu aizsedz gājēju. A gājējs redz, ka buss bremzē un jau lec virsū uz brauktuves. Un, kad beidzot es pamanu to gājēju, tad ir ABS un sircklapes, kā ari mācība, "ak tad tapē nedrīkst apdzīt uz gājēju pārejām!?" Diemžēl daudzi to ignorē, tapē ari rodas šīs situācijas. Mazāk pieredzējuši vadītāji var vnk nenoreagēt laicīgi, ka tas blakus joslā ir sācis bremzēt.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: