Aug. 29., 2008 | 12:45 pm
No:: imagine
krājbanka vispār sucks :D :D
man arī bija jau kopš bērnu (nē), bet skolas laikiem konts tur, kad atnācu uz lielpilsētu mācīties, vēl kādu brīdi izmantoju, bet bija vajadzība pēc HB. Nu un, kā atvēru, Krājbanka tika aizmirsta. naudas iekšā nebija, šie nelikās ne zinis par mani kādus 4 gadus- nekādas kartes komisijas, vai termiņa pagarināšanas viņus neinteresēja. tas, manuprāt, par mūsdienu banku neko labu nevēsta, ka šie pat nejēdz atrakstīt/piezvanīt/dajebkā noziņot, ka man jaunā karte būtu jātaisa. un, kad aizgāju beidzot vienreiz uz Krājbanku, lai noskaidrotu, vai šie tur mistiskus mīnusus par kaut ko nav sarēķinājuši, un pēcāk kontu slēgtu, šie apskatījās pasīti, un atteica, ka mans konts jau esot slēgts. Forši, tā bez klienta informēšanas izdomāt, vajag vai nevajag viņam to kontu.
Serviss kā akmens laikmetā.
man arī bija jau kopš bērnu (nē), bet skolas laikiem konts tur, kad atnācu uz lielpilsētu mācīties, vēl kādu brīdi izmantoju, bet bija vajadzība pēc HB. Nu un, kā atvēru, Krājbanka tika aizmirsta. naudas iekšā nebija, šie nelikās ne zinis par mani kādus 4 gadus- nekādas kartes komisijas, vai termiņa pagarināšanas viņus neinteresēja. tas, manuprāt, par mūsdienu banku neko labu nevēsta, ka šie pat nejēdz atrakstīt/piezvanīt/dajebkā noziņot, ka man jaunā karte būtu jātaisa. un, kad aizgāju beidzot vienreiz uz Krājbanku, lai noskaidrotu, vai šie tur mistiskus mīnusus par kaut ko nav sarēķinājuši, un pēcāk kontu slēgtu, šie apskatījās pasīti, un atteica, ka mans konts jau esot slēgts. Forši, tā bez klienta informēšanas izdomāt, vajag vai nevajag viņam to kontu.
Serviss kā akmens laikmetā.