Aug. 20., 2008 | 10:08 am
No:: atis

Viņi to var mēģināt teikt gan. Bet tas būtu pārāk stulbi, jo pogu spaidīšana nevar būt pārāk intensīva, bet nu pārdevēja uzdevums Latvijā bieži ir atgaiņāt neapmierinātus pircējus. Var veikt arī ekspertīzi.

Vienīgais atceries, ka ja no pirkuma nav pagājuši 6 mēneši Tev ir automātiski 4 opcijas, kuras izvēlas pircējs, nevis uzspiež pārdevējs. Pārdevējs nevar teikt, ka kaut kas no šī nav pieejams. Tas viss noteikts likumā.

- samazināta cena (tev atdod daļu naudas atpakaļ),
- garantijas remonts,
- apmaiņa pret jaunu preci,
- naudas atdošana.

Es izvēlētos apmaiņu pret jaunu preci, jo remonts ir remonts. Turklāt garantija sākas no jauna, gan jaunai precei, gan pēc tam, kad veikts remonts.

Ja viņiem kaut kas nepatīk, var piedāvāt sūdzību PTAC, eksperetīzes utjp., kuras visas apmaksās pats uzņēmums. Vislabāk paņemt līdzi Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (parasti tas ir arī veikalā pie sienas), 27. un 28. pantu, tur viss rakstīts.

Var apmeklēt uz http://www.ptac.gov.lv/ lai paskatītos sīkāk kas un kā.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: