Jun. 13., 2008 | 05:48 pm
No:: kangaroo
Depends.
Ja pārdod reklāmu kā tādu (piem. prese vai radio), tad 90% laika var sanākt pavadīt pie telefona un 95% sarunu būs bez iznākuma. 5% gadījumu būs tikšanās un varbūt 10% no tām būs ar reālu rezultātu un līgumu. Katrā ziņā tas ir darbs, kur ir jābūt noturīgam pret atteikumiem un gatavam līst atpakaļ pa skursteni, pirtslodziņu vai pat kanalizāciju, ja izmet pa durvīm.
Ja jau tiek iedots klucis ar reāliem esošajiem/ bijušajiem klientiem, tad bišķi vieglāk.
Ja pārdod reklāmu kā tādu (piem. prese vai radio), tad 90% laika var sanākt pavadīt pie telefona un 95% sarunu būs bez iznākuma. 5% gadījumu būs tikšanās un varbūt 10% no tām būs ar reālu rezultātu un līgumu. Katrā ziņā tas ir darbs, kur ir jābūt noturīgam pret atteikumiem un gatavam līst atpakaļ pa skursteni, pirtslodziņu vai pat kanalizāciju, ja izmet pa durvīm.
Ja jau tiek iedots klucis ar reāliem esošajiem/ bijušajiem klientiem, tad bišķi vieglāk.