Mar. 5., 2008 | 03:33 pm
No:: lyrfeel
Ja visa klase tiešām tik apzinīga, ka grib mācīties un to vienu mērkaķi stundās nevar izturēt, tad paņemat, uztaisat klases sapulci - uz pārsteigumu, lai tas mērkaķis būtu vispār klāt - un visi pasaka viņam, ko par viņu domā, ka viņš traucē, ka viņš īstenībā itnemaz nav tik kruts, kā viņš izliekas un ka viņa jociņi ir stulbi. Uztaisīt tādu kā psiholoģisko spiedienu, tikai ne vardarbīgu (lai nav, kā Ziemeļvalstu ģimnāzijā, jo tad būs cits šums).
Galu galā, jāmeklē rokā viņa vecākus, uz tiem tādu pašu spiedienu. Klase var parakstīties, skolotāji var izsaukt tos vecākus. Var, var visu atrsināt. Tikai pamatojumu un apņemšanos nopietnu jānoformulē - sak, jokoties dažkārt var, bet, brīnums vai nē, bet mēs tomēr nākam mācīties, un ja visās stundās kāds to vien dara kā kaitnieciski uzvedas, ja vajag klusumu, bet tas nesanāk, jo ir vājie raksturi, kas mērkaķojas līdzi, tad jāpieņem mēri.
Pati atceros, ka pašai klasē šitā bija. Bet parasti nebij ļauni, biežāk izdevās to pārvērst jokā. Un klusums klasē bij arī tad, kad skolotājs ar savu stāstījumu ieinteresēja pat to galveno dauzoņu, kas sēdēj un klausījās tikpat uzmanīgi, kā pārējie
Galu galā, jāmeklē rokā viņa vecākus, uz tiem tādu pašu spiedienu. Klase var parakstīties, skolotāji var izsaukt tos vecākus. Var, var visu atrsināt. Tikai pamatojumu un apņemšanos nopietnu jānoformulē - sak, jokoties dažkārt var, bet, brīnums vai nē, bet mēs tomēr nākam mācīties, un ja visās stundās kāds to vien dara kā kaitnieciski uzvedas, ja vajag klusumu, bet tas nesanāk, jo ir vājie raksturi, kas mērkaķojas līdzi, tad jāpieņem mēri.
Pati atceros, ka pašai klasē šitā bija. Bet parasti nebij ļauni, biežāk izdevās to pārvērst jokā. Un klusums klasē bij arī tad, kad skolotājs ar savu stāstījumu ieinteresēja pat to galveno dauzoņu, kas sēdēj un klausījās tikpat uzmanīgi, kā pārējie