Jun. 1., 2007 | 03:57 pm
No:: envija
Izmaiņas likumos tīri teorētiski ir absolūti nepieciešamās izmaiņas uzņēmuma darbības principos. Ja salīdzina ar piemēru, ka visas maiznīcas cep parastas apaļas bulciņas bez nekā, bet tad viena sāk cept ar virsū uzbērtām sēkliņām, tad maizīte ar sēkliņām būtu jaunums nozarē. Bet, ja likums pēkšņi nosaka, ka visām maiznīcām, bulciņas cepot, jāizmanto stingri noteikta tipa cepeškrāsns, tad tas nav jaunums nozarē. Tā ir obligāta prasība. Savukārt tas, ka bulciņu var nopirkt veikalā vai pasūtīt uz mājām, ir klientu apkalpošanas veids. Un pircējam patiesība ir vienalga, vai pasūtīt internetā bulciņu vai paaicināt aģentu pie sevis un tad saņemt bulciņu. Bulciņas īpašības no tā nemainās. Protams, ka parasti semināros par nozares jaunumiem tiek apskatīti visi aspekti - likumi, apkalpošanas veidi, dažādi mārketinga triki un piedāvata dažāda programmatūra. Bet faktiskais nozares jaunums ir tikai principiāli jauns produkta veids.