Maijs. 8., 2007 | 01:09 pm
No:: dejavu
Kā cilvēks, kas ir šķērsojis Mongoliju ar kalnu divriteni, saku, ka priekšējais amortizators ir a must kalnainos apvidos un visādos off- roads. Bet tā kā tev noteikti sanāks braukt pa asfaltu arī, tad šim amortizatoram jābūt ieslēdzamam un izslēdzamam-kad brauksi pa asfaltu izslēgsi, kad pa kaut kjo nelīdzenāku- ieslēgsi un problēma atrisināta.
Es lietoju atsperu amortizatoru, jo to vismaz bija cerības kaut kā saremontēt, ja noplīst kaut kur stepes vidū 500 km līdz civilizācijai, bet pilsētai jau der jebkas.
Aizmugurējā amortizatora vietā iesaku lietot vecās labās atsperes zem sēdekļa. Bet tā jau mana personīgā patikšana.
Es lietoju atsperu amortizatoru, jo to vismaz bija cerības kaut kā saremontēt, ja noplīst kaut kur stepes vidū 500 km līdz civilizācijai, bet pilsētai jau der jebkas.
Aizmugurējā amortizatora vietā iesaku lietot vecās labās atsperes zem sēdekļa. Bet tā jau mana personīgā patikšana.