Apr. 26., 2007 | 08:10 am
No:: ninona

Cik man ir nojēga, rakstot par šādām tēmām, parasti lieto "Mārketinga stratēģijas izvēle uzņēmumā X" un tad vienkārši raksta parasto teoriju par mārketingu un apraksta kā tas notiek konkrētajā uzņēmumā, tā tēma uzreiz ir šaurāka.
Iesaku izmanot parastos mācību materiālus +, ja nevar mainīt vairs nosaukumu, intervēt dažu uzņēmumu pārstāvjus, kas strādā ar mārketingu, vai cilvēkiem no uzņēmumiem, kas sniedz tādus pakalpojumus, un izvērtēt tad kā kuram ar to izvēli.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: