zverj

Jul. 26., 2006 | 02:27 am
No:: zverj

Loģiski. Tāpēc, ka viņiem sākas "spare parts mozgojobs". Aizpildi Spare request formu, gaidi rēķinu, apmaksā rēķinu, gaidi paciņu, sagaidi paciņu, (saremontē) atdod klientam, vecās detaļas sapako, nosūti paciņu, aizpildi formu, ka esi spares nosūtījis. Secini, ka tajā galā sēž kāds debīls turks un visu ir pārpratis un pieņēmis tavas preces ne par tām cenām, sūti vēstuli, lai pārkalkulē visu pasākumu, tā, lai pats neiebrauktu mīnusos un viņu grāmatvedība ir apmierināta. Gaidi atpakaļ savu naudu, pārbaudi ikmēneša atskaiti uz to, kas viss ir tā kā vajag, atkal sāc lamāties ar turkiem, beidzot atskaitē viss ir pareizi. Aleluja. Tu neiegāji mīnusos!... Un tas vēl jādara dēļ kaut kāda tur %(!#)@#!$, kurš bija tik skops, ka lai ietaupītu 20Ls, pirka Vācijā.

Ņefig pirkt Vācijā. Brauc uz Vāciju un nes uz veikalu un lamājies ar viņiem.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: