restart

Jul. 23., 2019 | 10:49 pm
No:: restart

Cerams, tev izdosies kaut ko panākt.

Vēl ir diezgan noderīgi piefiksēt vārdus / uzvārdus cilvēkiem, ar kuriem ir saruna. Jo, ja kādreiz situācija jāatstāsta (lielākam priekšniekam vai Bez tabu, vai, nez, AKKAi, vai policijai), tad viens ir teikt "darbinieks, kurš atbildēja uz telefonu", bet pavisam cits "lietvede Anna Bērziņa". Var jau zvanīt arī vēlreiz apjautāties, ko noskaidrojuši, apjautāties vārdu, uzvārdu amatu utt. Nākamreiz varēsi atsaukties, ka runāji ar konkrētu darbinieku tādu un tādu un tas teica to un to.

Vispār, ja iespējams, to visu labāk risināt rakstiski, bet viņiem nav nekāda pienākuma atbildēt uz taviem ēpastiem vai, nez, tvītiem.

Nepatīkami ar to visu ņemties, protams. Bet šlāgeri astoņos no rīta arī nav nekas patīkams.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: