Ātruma polise ?! | 28. Maijs 2008 @ 14:39 |
---|
|
Pēdējās dienās internetā plaši runā par tādu jēdzienu kā ĀTRUMA POLISE. Bet kas tas ir, vēl nevar īsti pateikt neviens. Vieni saka, ka būs apdrošinātāji, kas maksās klientu vietā sodus par ātruma pārsniegšanu, citi saka, ka tas ir tikai joks, un ir arī citi viedokļi. Uztaisīju komūnu, lai mēģinātu apkopot šos viedokļus, nāciet un metiet saites uz informāciju, mēģināsim sameklēt atbildi, jo izklausās interesanti. http://klab.lv/userinfo.bml?user=atruma_polise |
5 tūkstoši ar Toyota Corolla nobraukti | 26. Maijs 2008 @ 09:52 |
---|
|
Sāk veidoties viedoklis.
Mašīna - hečbeks, 1,6 litri benzīns, ražots 2004.gada decembrī, pirkts ar 80 tūkst. spidometrā, braukts Latvijā, visas apkopes un remonti Rīgā 'Amserv Motors'.
Viens no iemesliem, kādēļ pirku korollu, bija tās izdaudzinātā kvalitāte un izturība. Pašlaik gan nepievienošos slavētāju pulciņam. Kāpēc? Oi, iemeslu pulka. Grab. Plaukts virs bagāžnieka (nu labi, tā vispār ir hečbeku nelaime, bet cerēju, ka te būs izņēmums). Drošības jostu stiprinājumi. Salona apgaismojuma lampa. Kaut kur priekšpanelī pasažiera pusē. Priekšpanelī virs radio. Plastmasas, kas aizsedz miglas lukturu vietu priekšējā bamperī. Pie tāda noskrējiena visai skumji. Jāmaina riteņa gultnis priekšā, pagaidām gan kauc tikai līkumos, bet diezgan stipri. Pārāk ātri tomēr. Aizmugurē sāka ķīlēties bremžu cilindrs, to laikam izdevās iekustināt. Priekšlogu tīrītājam ass kustējās ne pa jokam, izrādījās, ka bukse nodilusi pa tīro un jau izēsts robs korpusā, pagaidām ieliku paštaisītu buksi, ja neturēs, jāmeklē jauna trapece. Maķ... Durvis vadītāja pusē šķībi pieskrūvētas (vai varbūt eņģes nosēdušās, VVZ), stiprā lietū laida ūdeni, noregulēju. Nu labi, tas servisa lauciņā, tās durvis ir kaut kad mainītas. Bagāžnieka atslēga tā sarūsējusi, ka nav izkustināma, tagad kalpo tikai par aizbāzni caurumam. Kurš idiots tur alumīniju ar tēraudu kopā salicis? Vietā, kur gribi negribi mitrums tomēr tiek klāt. Skaņas izolācija varēja būt labāka, bet to jau zināju, tas neskaitās.
Ir jau arī plusi. Motors samērā kluss, kad piešaujas pie augstajiem apgriezieniem, tad arī pietiekami elastīgs. Tiesa, pie augstiem apgriezieniem vairs nemaz tik kluss nav. Ātrumi slēdzas precīzi, nepateiksi, ka pievads uz trosēm. Amortizatori strādā savdabīgi, no 70 uz augšu visi ceļi liekas gludi, bet zemāk diezgan smalki izdrebina katru grambiņu. Stūres pastiprinātājs ar labu atgriezenisko saiti. Bremzes kā naži, tiesa, ABS liekas mazliet par agru nostrādā, bet tā varbūt ir riepu īpatnība. Sēdekli un stūri var pieregulēt arī gara auguma cilvēkiem, žēl tikai, ka nav regulējama atbalsta krustiem. Četros dažāda izmēra bardačokos vietas pietiek, vismaz pagaidām. Radio ļoti jūtīgs, manos pāķos tam ir liela nozīme. Tiesa, spēlē tikai audio CD, mp3 nesaprot.
Kopumā, parasts transporta līdzeklis. Bez uguntiņas. Kravas un pasažieru pārvietošanai no punkta A uz punktu B derīgs. Droši vien, ka pēc nākošajiem 5 tūkstošiem būs kas mainījies. Uz kuru pusi, to redzēsim. |
|
kur/par kādām naudiņām vislabāk nopirkt/uzstādīt vāģim normālu signalizāciju?
*UPD fine - vairs nevajagMūzika: Wolf Parade - Soldier's Grin
|
jau sāk mocīt izsamisums | 16. Apr 2008 @ 23:37 |
---|
|
Manam cryslerim ārumkārba pamazām judzas nost un neviens viņu negrib pirkt :)
ir variants, ka varu iemainīt pret opel astru 1996 1.6, kura jau ilgi stāv uz laukuma (2 gadi?). ipašnieks vk ņem manējo, es piemaksāju vēl 500EUR (kopējā cena tātad sanāk pa 2500EUR) un varu braukt. manējais cryslers tiek atstāts uz laukuma. Tehniskās apskates opelim nav. pat ja, lai izietu tehnisko, nav jāieliek ļoti daudz un, ņemot vērā, ka man tiešām ļoti steidzami jātiek vāļā no cryslera, kas man būtu jāzina par opel astru?
varbut varat vispār ietiekt, ko man darīt, lai šitā cryslera vietā dabutu citu auto ar mazāku bendzīna patēriņu. kā rīga ir ar placiem, kur var mainit auto? tikai rumbula, ne takš? Talsos jau visu aptuveni esmu apskatījusi. Vel vien splacis riktīgi jānopēta.
varu jau labot savu crysler, bet man viņa jebkurā gadījumā ir par dārgu! |
|
Eu, puikas! manam auto uzradies viens interesents. Grib uz maiņu pret Wolksvagen passat 1996. gada ar 1.6 motoru. Saka, ka ēdot aptuveni 7l. Tā varēu būt taisnība? Vispār, ja tur tā lieta tīra (tas interesents man tāds aizdomīgs izklausījās), varētu tiešām mainīt un, ja man tomēr ir par dārgu, to vēlāk pārdot, vismaz ss.lv saka, šitāds auto ir dārgāki, kā mans. un pāŗdot ari varētu būt vieglāk. ne? :) |
» Riepas no reifendirekt.de |
Šodien atbrauca. Pasūtīju 11.martā, šodien 4.aprīlis. Taisnība tiem, kas ieteica laicīgi pasūtīt :/
4. Apr 2008 @ 10:53
|
» (No Subject) |
Nu re. Es i klāt! Apsmadzeņoju, ko teicāt un izdomāju savu top 3: VW GOLF 3, HONDA CIVIC un NISAAN ALMERA. Tads man iespaids radies, ja dikti kljudos, labojiet, stastiet, iesakiet vel citas markas.
Te ir tabuliņa, kur esmu atlasijusi dalju no interneta piedavajumiem. Vēlētos lai juus uzmestu tai savu aso aci un ietiektu, kurš piedavajums no tabulā esošajiem konkrētajā kontekstā būtu visizdevīgākais, ņēmot vērā iepriekšējā ierakstā minētos nosacījumus. pašai patīk H1 un H3 ieraksts. Ko sakat?
vai labāk ir kombinācija: jaunāka mašīna, bet liels nobraukums vai vecāka mašina, bet samērā mazs nobraukums?
2. Apr 2008 @ 22:16
|
» (No Subject) |
Okei. Daru savādāk. Man ir crysler nenon (1998., 2.0, automāts, bendzīns, uz doto brīdi labā stāvoklī (jāmaina gan galvas blīve )), ko gribu pārdot, jo nav ekonomisks priekš manis. Pārdošanas cena 2000EUR.
Man vajag: auto ar mazu bendzīna patēriņu, samērā lētām (vidējām) remonta izmaksām, mehānisko kārbu un cerību, ka pāris gadus (2-3) varētu iet bez būtiskiem un regulāriem remontiem. Jāiekļaujas ap 2000EUR, ko ceru dabūt par tagadējo mašīnu.
ir redzēti sludinājumi ar samērā maziem motoriem (no 1.6 uz leju): Opel Astra, Ford Mondeo, Honda Civic, Nissan ALmera, Citroen. Uz kuriem nemaz nevajadzētu skatīties?
2. Apr 2008 @ 15:19
|
» (No Subject) |
ta ta tā! es te nedaudz par mašīnām - palīdziet ar padomiem! Ford Fiesta 1.1 motors 1994.g.(113000km) cena 900Ls
Sazvanījos ar īpašnieku - visu izstāstīja, ko, kas, kapēc. Storiju neatstāstīšu, bet ticamības moments bija. īsumā - mašīna no vācija pag.g. atdzīta, savesta kārtībā, bet īpašnieks atkal brauc prom no Latvijas.
Tad nu no jums gribu zināt lūk,ko: Ford Fiestas kā mašīnas vērtējumu - detaļu salīdzinošais dārgums/lētums, bendzīna patēriņa samērība ar 1.1. motoru, koppaina kā tāda. Cik ilgi vispār mašīna var normāli kalpot? Šai jau ir 14gadi. Daaaaudz. Bet man stāsta, ka divus gadus lielām problēmām (neskaitot tur bukses, u.tml) nevajadzētu rasties. Es jau nezinu, cik ilgi man ar šo mašīnu vajadzēs braukt, a ja nu ilgāk kā 2 gadi. Ja nav dārga labošanā, varētu jau braukāt līdz pēdējai mašīnas stundiņai. Tādu auto arī es patiesībā gribētu.
Man tagad ir crsyler neon 1998g 2.0 Vispār jau laba mašīna, bet amerikānis, automāts un 2.0 motors. man par dārgu gan ikdienai, gan labošanai. Ceru vismaz 200EUR dabūt atpakaļ par auto. Tā kā cita auto iegādei limits ir ap 2000Eur.
Varbūt ir man vērts meklēt citu, jaunāku mašīnu? Jeb, pieņemot, ka šim ford fiesta tiešām tehniski šobrīd viss ir labi, palikt pie šī auto?
Gana garš sacerējums sanāca, neņemiet ļaunā. bet man ir bail, es neko nesaprotu no tām auto lietām. un 1998gada auto vietā ņemt 1994 gada ir nedaudz bail. bet ja man sakarīgi pamato, kas un kā, varbūt tā ir pat izdevīgāk.
2. Apr 2008 @ 14:22
|
» (No Subject) |
Vai ir vērts dzīt 1999.g. auto uz diagnostiku pirms tā pirkšanas? Vai man tur īsti kautko nopietnu pateiks? Negribās tērēt laiku un 40Ls par to ka pasaka, ka jāmaina kāda bukse.
12. Mar 2008 @ 10:50
|
» (No Subject) |
Kurš no šādiem dīzeļiem ir labāka izvēle? Volvo V70 1998.g Opel Omega 2000.g
23. Jan 2008 @ 11:44
|
» Automātiskā kārba |
2002.gada Mazda 626 ar automātu - riskanti jeb būtu OK? Par kārbu jautājums. Nav pieredzes ar pabrauktiem automātiem.
21. Jan 2008 @ 14:00
|
» (No Subject) |
Kā ir ar Subaru tehniskās apkopes izmaksām? To ir relatīvi dārgi remontēt? Konkrētāk interesē Legacy Outback II modelis.
Degvielu cik saprotu vidēji 10litri/100km vidēji. Reāli tā varētu būt?
21. Jan 2008 @ 11:18
|
» (No Subject) |
Kur Rīgā var tā forši, smuki un labi autiņam salonu iztīrīt? Kur Jūs to dariet?
18. Jan 2008 @ 11:00
|
» Focus |
Ja nu kāds izdomājis nopirkt Ford Focus, iesaku palasīt šo ;)
19. Nov 2007 @ 10:25
|
» auto švīkas |
Esmu ievilkusi mašīnas durvīs diezgan pamatīgu švīku. Varbūt ir kāda remontdarbnīca, kur to man aizkrāsotu, neņemot krāsu nost no durvīm pavisam (pa sālītu man sanāk, jo skartas abas durvis, un darbnīcā man pateica, ka tad visai pusei jāņem, lai būtu vislabāk), bet tikai aizkrāsojot bojāto vietu un papulējot?
Vēl esmu dzirdēju, ka ir tādi zīmulīši, kas izskatās pēc melnas lūpukrāsas un ir domāti švīku aizzkrāsošanai. Ir kādam pieredze ar šiem?
10. Nov 2007 @ 10:38
|
» (No Subject) |
Pilnīgi jaunas nelietotas M+S riepas, tikai mazas. Manam mazam auto par mazu :| Varbūt kādam ir interese?
Parametri: GISLAVED Nord Frost 3 165/65/R14 79Q M+S
2. Nov 2007 @ 19:56
|
» (No Subject) |
Hei. Man te tāds jautājums radās - pieņemsim, ka esmu atvilcis mašiņu no USA - gribu zināt, vai ir iespējams (gan jau, ka ir) un par kādām naudām pārprogrammēt dačikus no fārenheitiem uz celsijiem un no jūdzēm uz kilometriem. Auto varētu būt BMW.
27. Okt 2007 @ 17:59
|
» (No Subject) |
konsultāciju , lūdzu ;o) Man te vairākas reizes bija probas a akumulātoru un tad man iemeta frāzīti : "Parasts gadījums-Ķirsis vienkārši sacīja ka akumulatoram nepieciešama minimāla apkope un viss būssss OK... " (c) Vai nepaskaidrosiet Lūdzu , sievišķim, ko tas nozīmē - minimāla apkope ... man kaut kas bija jādara? Paldies
17. Okt 2007 @ 07:49
|
» Dunlop Graspic DS2 |
Nopirku subj. ziemas riepas. Pagaidām sniega nav, par uzvedību uz sniega nevarēšu neko pateikt.
Plusi: klusas Mīnusi: uz mitra asfalta pagriezienos nežēlīgi nēsā (gāju es ar roceni, protams, dabūju iebraukt pretējā joslā un nobiedēt opīti (ceļš pa kuru braucu parasti ir tukšs)), bremzēšanas ceļš atšķirībā no vasarenēm krietni lielāks
Nez ko ziema parādīs. Bet nu pagaidām iespaids, ka tās ir drifta riepas.
10. Okt 2007 @ 14:38
|
|
|