5 tūkstoši ar Toyota Corolla nobraukti | 26. Maijs 2008 @ 09:52 |
---|
Sāk veidoties viedoklis.
Mašīna - hečbeks, 1,6 litri benzīns, ražots 2004.gada decembrī, pirkts ar 80 tūkst. spidometrā, braukts Latvijā, visas apkopes un remonti Rīgā 'Amserv Motors'.
Viens no iemesliem, kādēļ pirku korollu, bija tās izdaudzinātā kvalitāte un izturība. Pašlaik gan nepievienošos slavētāju pulciņam. Kāpēc? Oi, iemeslu pulka. Grab. Plaukts virs bagāžnieka (nu labi, tā vispār ir hečbeku nelaime, bet cerēju, ka te būs izņēmums). Drošības jostu stiprinājumi. Salona apgaismojuma lampa. Kaut kur priekšpanelī pasažiera pusē. Priekšpanelī virs radio. Plastmasas, kas aizsedz miglas lukturu vietu priekšējā bamperī. Pie tāda noskrējiena visai skumji. Jāmaina riteņa gultnis priekšā, pagaidām gan kauc tikai līkumos, bet diezgan stipri. Pārāk ātri tomēr. Aizmugurē sāka ķīlēties bremžu cilindrs, to laikam izdevās iekustināt. Priekšlogu tīrītājam ass kustējās ne pa jokam, izrādījās, ka bukse nodilusi pa tīro un jau izēsts robs korpusā, pagaidām ieliku paštaisītu buksi, ja neturēs, jāmeklē jauna trapece. Maķ... Durvis vadītāja pusē šķībi pieskrūvētas (vai varbūt eņģes nosēdušās, VVZ), stiprā lietū laida ūdeni, noregulēju. Nu labi, tas servisa lauciņā, tās durvis ir kaut kad mainītas. Bagāžnieka atslēga tā sarūsējusi, ka nav izkustināma, tagad kalpo tikai par aizbāzni caurumam. Kurš idiots tur alumīniju ar tēraudu kopā salicis? Vietā, kur gribi negribi mitrums tomēr tiek klāt. Skaņas izolācija varēja būt labāka, bet to jau zināju, tas neskaitās.
Ir jau arī plusi. Motors samērā kluss, kad piešaujas pie augstajiem apgriezieniem, tad arī pietiekami elastīgs. Tiesa, pie augstiem apgriezieniem vairs nemaz tik kluss nav. Ātrumi slēdzas precīzi, nepateiksi, ka pievads uz trosēm. Amortizatori strādā savdabīgi, no 70 uz augšu visi ceļi liekas gludi, bet zemāk diezgan smalki izdrebina katru grambiņu. Stūres pastiprinātājs ar labu atgriezenisko saiti. Bremzes kā naži, tiesa, ABS liekas mazliet par agru nostrādā, bet tā varbūt ir riepu īpatnība. Sēdekli un stūri var pieregulēt arī gara auguma cilvēkiem, žēl tikai, ka nav regulējama atbalsta krustiem. Četros dažāda izmēra bardačokos vietas pietiek, vismaz pagaidām. Radio ļoti jūtīgs, manos pāķos tam ir liela nozīme. Tiesa, spēlē tikai audio CD, mp3 nesaprot.
Kopumā, parasts transporta līdzeklis. Bez uguntiņas. Kravas un pasažieru pārvietošanai no punkta A uz punktu B derīgs. Droši vien, ka pēc nākošajiem 5 tūkstošiem būs kas mainījies. Uz kuru pusi, to redzēsim. |
Bija doma, bet tad nolēmu pagaidīt līdz 10 tūkstošiem, tūlīt izbaudīšu 90 tūkstošu TA Amservā ar visa kā maiņu un pārbaudīšanu, pēc tam vienu tālāku izbraucienu, būs varbūt objektīvāks viedoklis :)
> Sēdekli un stūri var pieregulēt arī gara auguma cilvēkiem
Es saviem 185cm nevaru :)
Dīvaini, es ar saviem 193 varu ;)
Vajadzētu samērīties ar pozām! :D
Ūja, es nu gan ar tādām piedauzībām nenodarbošos :P
Samaitāts tas, kurš samaitāti saprot :]
|
From: | dusk |
Date: |
26. Maijs 2008 - 12:47 |
|
|
|
(Link) |
|
Toyotas izturība ir utopija. Tāds pats hlams kā visi citi (de, amerikāņi). Atšķirība ir lietotāju segmentā. Tie kas pērk tojotas ir dīvaini tipi, kas rūpējās par mašīnu. Caurmērā. Apskaties kāds vidējais tojotas lietotājs. Vot i visa gudrība. Tāpēc skaitās foršs auto.
|
|