Ar gaišu skatu uz LV politiku
kabinets
.. ::..:::.

Citāts
Tēvzemietis Imants Kalniņš sacīja, ka viņa balsojumu noteicis veselais saprāts, bet Jānis Straume uzticējies I.Kalniņa saprātam.


Diena, 25.11.2005.

February 2010
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28

Skaitītājs
hackers counter system

galvenais hipo [userpic]
Diena: Radikālie grupējumi, iespējams, sadarbojas

"Abiem kopīga ideja par savas tautības pārākumu, un abi viens otram ir izdevīgi, tādēļ organizācijas Visu Latvijai (VL) vadītājs Raivis Dzintars no labējā, bet Latvijas Nacionāli demokrātiskās partijas (LNDP) priekšsēdis Jevgēņijs Osipovs no nacionālradikāļu kreisā spārna savulaik ir tikušies un, iespējams, joprojām saskaņo aktivitātes, lai radītu lielāku publicitāti." (...) "Drošības policija pieļauj, ka abas organizācijas saista gan mērķi, gan veidi, kā tos sasniegt."

Diena, 18.02.2006

Ja cilvēki būtu loģiski, racionāli domājoši, es par to nebūt nebrīnītos. Bet, manuprāt, nosaukumi "radikāļu organizācija" jeb "ekstrēmisti", kurus lieto, lai aprakstītu šīs abas organizācijas, ietver to, ka viņi nav loģiski un racionāli.

Comments

Nē, nu, redz, ja lasītājs spētu saprast, ka galu galā arī presē strādā tieši tādi paši cilvēki ar visdažādākajām vājībām, aizspriedumiem un viedokļiem, tad jau viss būtu dikti labi. Bet, tā kā nesaprot (precīzāk laikam tomēr - saprot, bet neapzinās), tad rodas problēma.

Galu galā - prese ir tieši tāda, kādu sabiedrība to radījusi. Sabiedrības spogulis. Kādu esam pelnījuši, tāda ir. Īstenībā sanāk vien sasodīts ļaunais aplis.

Tev būtu taisnība, taču ir viens bet - masu saziņas līdzekļiem nav leģitīmas varas darīt to, ko viņi dara un spriest tiesu. Saeimu mēs ievēlam no sava vidus, un par to varam teikt - tie esam mēs. prese? nē. masu komunikācija ir bizness. kas kuram pārdevies, nav lasītāja ziņā. lasītāja ziņā ir izlemt - kam pārdoties pašam :)

Tiesa kas tiesa, ir jau tas viss, protams, bizness. Taču, manuprāt, ir bijuši mēģinājumi info sniegt arī neitrālāk, objektīvāk. Bet vienmēr rodas kāds šķērslis - a) 'biznesa turētāja' personīgās ambīcijas, b) tas nav komerciāli izdevīgi, jo lasītājs tomēr pieprasa vairāk t.s. 'infotainment'. Bet protams - vieglāk lasās taču raksts ar viedokli (nav pašam īpaši jādomā), izklaides elementu (interesanti), tāds, kurš stingri nosaka 'labos' un 'sliktos'

Un par to pārdošanos - taisnība. Taču ir vēl viena izvēle - nepārdoties :)