ieraksti iesaistītie iearhivētie par Iepriekšējais Iepriekšējais Nākamais Nākamais
Tulka / tulkotāja rokasgrāmata - Komentāri
Jautājums ir no klientu apmierinātības aptaujas. Kad klients zvana, operatoram ir jāsasveicinās, jāpiereģistrē zvans un "set expectations"- par to, kādas opcijas ir klienta problēmā un/vai vispār par zvanu (no sērijas, piereģistrēsism, nosūtīsim to un to, var aizņemt dažas dienas utt.). Tad nu pēc tam aptaujā prasa vai tās "ekspektācijas bijušas uzlikatas".

Reply

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..
profile
Piezīmes tulkošanas procesā
User: [info]iztulko
Name: Piezīmes tulkošanas procesā
arhīvs
Back Janvāris 2025
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
saites