DE

Jautājums tiem, kas stopējuši uz Vāciju. Vai izdevīgi braukt ar pārsēšanos piem. kaut kur Polijā? Es vienkārši to taisos darīt Pirmo reiz, tā ka nestādos priekšā, kā labāk. Vispirms tikt līdz Lt robežai, un tad jau stāvēt ar zīmi Berlin ? :)

Comments

es braucu uz Hanoveri, tālāk uz Minheni. Sākumā sarunāju vienu tālbraucēju,kurš līdz pat Hanoverei aizvizināja. Tur paciemojos, bet uz Minheni ar LIELU zīmi "Munchen" stāvēju. I ar 6 mobīļiem tiku. Uz Bāņiem stāvēt nedrīkst, tikai pieturvietās, atpūtas vietās. Lielais kartons noderēja arī slēpjoties no lietus:)
Nu, labāk jau caur Poliju vienā rāvienā tikt. Ar smagajiem gan būtu tāpat jānakšņo, jo Vācijā ir stingri noteikumi par darba un atpūtas stundām, kuras bieži pārbauda, tāpēc tālbraucēji pirms Vācijas robežas atpūšas. Un Vācijā nedēļas nogalēs smagie nebrauc.
LIELAIS paldies! Jā, par tiem Vācijas noteikumiem bija dzirdēts. Benzīntanti un tā..
Bet kā no pašas Lv tikt laukā?
Rīgā atrodi kur pulcējas lielās fūres un tad uzjautā, kurš un kad brauc ārā. vai protams var jau arī uz robežas vaktēt un lūgt lai paķer līdz.
mēs vnk tikām laukā no rīgas uz vajadzīgā ceļa, kas ved uz lietuvu, un tad nu stāvējām ar paceltu ķepiņu. sākot agri no rīta, var līdz polijas robežai tikt dienas laikā, ja nepaveicas ar fūri, kas brauc kkur uz poliju vai vāciju pa tiešo.
es tikai nesaprotu to pārsēšanos, ja stopē, tad takš nekad nevar paredzēt, kur un cik reizes tu pārsēdīsies. var sanākt arī tā, ka stājas tikai vieglie, kas nekur tālu nebrauc un tu 'pārsēdies' jau 3reiz latvijā.
Par to pārsēšonos domāts tā, ka ja es ņemšu tikai to fūri, kas pa taisno brauc uz Vāciju, tad nebūs jāstaipās pa šoseju kaut kur nekurienes vidū Polijā.. Bet ej nu tagad to vienu fūri pacietīgi gaidi ;)
tur jau tā lieta, ka nav tik viegli tādu fūri paņemt :)
turpceļā sanāca 3 dienas pisties cauri polijai ar vieglajām mašīnām, bet atpakaļ paveicās ar tālbraucēju un izlaudām caur poliju 1ā dienā, sarunājām vēl ar vadītāju, ka nakšņojam savā teltī kkur turpat un nākamajā dienā turpinam braukt ar viņu līdz viļņai.
stopojot ērti tas, ka var ceļot kādā tempā patīkās un, kad pienāk tumsa, uzsliet savu teltiņu kaut kur, mierīgi pārlaist nakti un no rīta čunčināt tālāk. tas tā, ja nav jāsteidzās. polijā atsaucīgi zemnieki- ļauj pagalmā uzsliet telti un vēl baro ar vakariņām un brokastu, vismaz mums paveicās.
Uhh, pat laba tā štellīte izklausās.. :)
Plānojam divas draudzenes tikt līdz Spānijai! Ir divas nedēļas dotas, tamdēļ sākam skatīt, cik reāli tas izpildāms. Vācija skaitās kā pirmā pieturvieta, bet nu... rādās ka visu likteni izšķirs dabūtais fūris (vai fūrI)..
2as nedēļas līdz spānijai un atpakaļ - diezgan maz, lai varētu vēsā mierā ne par ko nesatraucoties ceļot, bet gan jau, ka var.
bet rēķinaties, ka nāksies iet arī gabalus kājām, stiepjot savas somiņas, teiksim, cauri pilsētai, ja šoferis nav tik laipns, ka izved cari, bet izmet kkur pilsētas sākumā vai vidū.
Paldies par visiem padomiem!!! :) palīdzēs
Ja galīgi neies, tad vismaz pa līdz Francijas dienvidiemaustrumiem. kalnus gribas :)
gan jau ies!
pa franciju ir diezgan forshi stopeet; es gan to dariiju tikai pa "nacionaalajiem celjiem" nevis magjistraaleem, jo nekur taalu nebraucu, bet tomeer. francijaa man pat stopeejaas labaak nekaa polijaa, uz celja staaveeju maksimums 30 minuutes. franchu shoferi meedza arii sho to uzdaavinaat, paartiku, naudu, konchas

ps - kalni tur tieshaam super + arii pludmalee ir tiri ok (ar karstumu gan bija probleemas)
Jāā? Cik tad C° varētu būt jūn.beigas/jūl. sākumā? :)
arii augustaa man tur bija gruuti, bet gan jaqu, ka tas katram taa induvidaali atkariigs. prognozi gan nezinu, soory
Mēs divas draudzenes braucām līdz spānijai vienkārši stopojot. Bet uz LT un PL robežas mūs savāca viens lietuvietis savā fūrē. Viņš brauca cauri vācijai uz Beļģiju un tālāk devās uz Angliju. So, mēs šķīrāmies beļģijā (braucām uz Spānijas Ziemeļiem un tad tālāk uz leju). tad no Beļģijas (Genta) līdz Parīzei ar fūri atkal aizbraucām. No parīzes ar fūri, ko stūrēja spānis tikā līdz Sansebastiānai. Kopā ceļš līdz spānijai aizņēma piecas dienas...konstanti braucot TIKAI ar fūrēm. Gulējām fūrēs pie šoferīšiem. Viņiem tur tādas lāvas. Ar leituvieti braucām trīs dienas ar spāni divas. Šoferīši mūs vairāk vai mazāk baroja (spānis baroja kā uz kaušanu :)), tā kā bija o.k. Mēs kopā ceļojām 25 dienas. Bijām spānijā, izbraucām portugālei līdz vidum, projām uz Madridi, tad cauri francijai, uz itālijas ziemeļiem un atpakaļ uz LV. So, divas nedēļas man liekas tiešām maz. Būs tāds pamatīgs skrējiens. Bet nekas nav neiespējams. Vēl ir tā, ka fūrē reāli drīkst vest tikai vienu līdzbraucēju, tā kā vienai no jums būs visticamāk uz robežas jāpārsēžas citā mašīnā (tā mēs darījām un bija riktīgi smieklīg) vai jāslēpjas aiz aizkariņa uz lāviņas (tā arī darījām un riktīgi bailīgi :))- viss atkarīgs no šoferīša. Es pieļauju, ka ar vieglajiem ceļot ir ātrāk, jo viņi brauc ar lielāku ātrumu, kā arī viņiem nav obligātā gulēšanas un atpūtas laika. Vienīgi - cik garu ceļa gabalu tev izdodas nobraukt - tā teikt laimes spēle. Galvenais ir pozitīva attieksme. Tad izdosies!
Kad jūs braucat? Es šovasar (jūlijā atkal uz 4 nedēļam) dodos bomžoties pa Eiropu.
Uhh.. Paldies par šitādu atsaucību!!! :) Man tiešām prieks.. un tādi pieredzes stāstījumi varbūt vairāk izpratnes dos..

Domājam braukt uzreiz pēc Jāņiem (26.j.) un tad uz 2 ned., jo draudzenei atvaļinājums īsais :(

Nu lūk, mēs jau itkā sākām skatīt konkrētu maršrutu, kādām pilsētām cauri un tik uz prekšu.. Bet NEKO jau nevar zināt, Ko un Uz Kurieni braucošu mēs nostopēsim.. Galīgi maldīties jau negribas. Jums bija smalka ceļu karte?
Mums bija mishelin ceļu karte-tipa grāmata, ko nopirkām Gentā. Galvenais, lai ir atzīmēti ceļu Nr. un burti, kā arī ļoti noder, ja tur ir atzīmēts, vai tas ir bānis vai nacionālais ceļš, kā arī visas nobrauktuves.

Pa pilsētām kartes var dabūt info centros, vai arī tā kā es esmu no Hospitality Cluba, tad parasti pie Hosta ir karte un viņš vairāk vai mazāk apstāsta situāciju pilsētā. Bet nu pagājušajā gadā vairāk vai mazāk ceļojām pa mazpilsētām un ciematiem, jo tur cilvēki ir ļoti atsaucīgi. Madridē dzīvojām pie viena šoferīša paziņas (šoferīti nostopējām un tas bija tā - braucam? braucam!), Milānā pie hosta no HC palikām un karti mums tur iedeva. Ļoti labi der arī lielās 5zvaigžņu viesnīcas, kur var paprasīt pilsētas karti un var uz WC aiziet. Mazajās parasti ir ļoti nelaipni cilvēki, bet lielajās viesnīcās viņi to nedrīkst atļauties :)
Kas ir Gents?
:)
Genta - pilsēta Beļģijā :)
Ahā.. :) Būsim zināt!
Tad divas ned priekš Spānijas tev liekas pārāk nereāli? Nu tā vien laikam arī ir.. jau jau 5 dienas turp.Tad uzreiz arī uzreiz jālaiž atpakaļ..
Nu jā, man tā šķiet, ka pamaz. Bet jūs varat izvēlēties kādu vienu vai divas pislētas apskatīt, kas atrodas tuvu. Pa ceļam neko daudz apskatīt neiznāk, jo sanāk tikai braukt, lai ātrāk būtu galā. Protams, var būt jums veiksies un nokļūsiet 3 dienās līdz galam. To var dabūt gatavu, pa nakti arī braucot. Ir fūres, kas brauc arī pa naktīm - viņi vai nu mainās, vai kaut kā citādāk brauc, bet ir tādi. Tad jums vienkārši jāiet klāt un jāprasa - that's how it works. :)


Latviešu valodā to pieņemts dēvēt par Ģenti. :)
nez, gan jau vairs nevajag. bet man būtu bail ar vienu fūri bez pārsēšanās. jo ilgāk ar cilvēku brauc, jo vairāk paliec viņam parādā (daži tā var uzskatīt). varbūt tas liek man izklausīties pēc zaķpastalas, bet tā gluži nav. esmu stopējusi cauri vācijai. man liekas, galvenais tikt ārā no LV. Polijā svarīgi tikt pie jebkāda smagā, viņiem takšu ir rācijas. es cauri gandrīz visai polijai tiku tikai tādā veidā. šie parunā savā starpā, sarunā, tu pārsēdies un tik brauc tālāk. pat ja kāds paņem bet vest īsti negrib - izkāp, noķer nākamo smago un uz priekšu. diennakts laikā poliju izbraukt ir ļoti reāli. ātrāk gan grūti.

Jūlijs 2015

Svētdiena Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturtdiena Piektdiena Sestdiena
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Powered by Sviesta Ciba